zondag 20 september 2015

Crazy Make-Up: Onnatuurlijke Look - Avond Uit of Fotoshoot


Hey,
Ik heb iets nieuws bedacht, ik wil eens in de zoveel tijd een artikel gaan plaatsen met een make-up look waarin ik iets bijzonders doe, geen FOTD of natuurlijke make-up. Maar echt met veel gekke kleuren, smink of gewoon heel veel make-up op de Amerikaanse manier. Met dat laatste begin ik vandaag, ik heb een behoorlijke laag foundatian gebruikt, geshaped als een malle en een strakke ooglook gemaakt. In dit nieuwe concept laat ik je alleen wat foto's zien om een beeld te geven, geen tekst, geen poespas, alleen foto's. Als een soort van online galerij. Benieuwd naar de details van deze look? Klik dan snel verder!






Dit was de look, tot de volgende!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten