maandag 20 maart 2017

Review: Fa Divine Moments ~ Douchegel + Deodorant


Hey,
Ik vind het heerlijk om een deodorant en een douchegel in dezelfde geur te hebben, dat geeft me altijd gewoon een heel fijn gevoel. Als ik dan een feestje heb gebruik ik vaak een beetje een luxe douchegel en deo voor een extra lekker gevoel. Het klinkt misschien een beetje raar, maar dat is wat ik altijd doe. Laatst kreeg ik de Fa Divine Moments producten opgestuurd en natuurlijk ging ik die voor je testen! Benieuwd naar wat ik er van vind? Klik dan snel verder!




Fa Divine Moments is een nieuwe geurlijn met Wilde Camelia geur, en ik kan je vertellen; dat ruikt echt heel erg lekker! Dit is een heerlijke zachte, romige showercream met een heerlijke geur. Heel fris en ook wel vrouwelijk. Over de douche crème ben ik echt heel erg tevreden!


Ook heb ik een deodorant ontvangen met dezelfde geur, ook deze vind ik heel erg fijn werken. Om eerlijk te zijn gebruik ik al heel lang geen Fa deodorant meer, ik gebruikte dat toen ik heel jong was en mijn eerste deodorant kocht, maar ik ben echt nog steeds heel tevreden over de kwaliteit van de deo's van Fa. Echt een top product!


Ik ben heel erg blij met deze producten, de douchecrème kost €3,41 en de deodorant €3,39. De producten zijn momenteel al verkrijgbaar bij onder andere kruidvat, etos en trekpleister.

Dit artikel is geschreven mede dankzij Henkel Beautycare BV. (advertorial)
Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 
Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten