zondag 21 september 2014

Tip: Essence - XXL Volume Gel-Look Plumping Topcoat

Hey,
Ik weet niet of ik de enige ben hoor, maar ik koop meestal elke keer hetzelfde product al ik merk dat het goed werkt. Behalve laatst, ik stond in de kruidvat en ik kon de topcoat die ik normaal altijd heb niet vinden, geen idee of de topcoat uit het assortiment is of dat ie gewoon op was. Ik moest dus een andere topcoat pakken want die van mij was echt op, ik baalde in eerste instantie, maar toen dacht ik: 'Het is ook best leuk om eens wat anders te testen voor mijn blog!'. Dat is dus de reden waarom je nu, als je op 'meer lezen klikt' een artikel zult gaan lezen over deze topcoat, de beste die ik ooit gehad heb.




Dit is de topcoat waar ik het over heb, de Essence gel-look plumping topcoat. Voor wie niet weet wat een topcoat is, een topcoat breng je aan als je je nagels hebt gelakt. Dit zorgt ervoor dat je nagellak meer glanst, langer blijft zitten en je nagels wat steviger zijn. Vaak helpt een topcoat niet zoveel en is het meer voor het idee, maar bij deze is dat anders.

Ik heb hele slappe nagels, wat ik er ook aan doe, mijn nagellak blijft nooit lang zitten, ook ben ik nog eens heel erg onhandig waardoor er soms gewoon stukjes lak afvallen als ik iets doe. Topcoats werken dus niet echt voor mij en zijn meer voor het idee. Na een dag kan ik de lak er eigenlijk alweer afhalen.


De topcoat lijkt simpel en niet heel bijzonder, het kwastje is ook niet bijzonder. Gewoon een simpel smal kwastje.


Om beter te laten zien hoe de lak daadwerkelijk is heb ik er geen nagellak onder gedaan, dit is een laagje lak. De substantie van de lak is een beetje dikkig, daar schrok ik in het begin wel even van omdat het dan vaak lang duurt voordat je nagels droog zijn. Dat is echter niet het geval.


Dit is met twee laagjes, dat wordt altijd aanbevolen. Essence beweert dat deze topcoat je nagels een gel-look moet geven, de look die je dus krijgt als je gelnagels hebt. Het moet dus een mooie glanzende topcoat zijn die je nagels hard maakt en een longlasting effect geeft. Alles wat ze beweren is waar. Ik kan mijn nagels 5 dagen (!!!) mooi houden zonder gechipte nagels. Ook drogen mijn nagels prima met twee laagjes kleurlak en twee laagjes topcoat.


Dit is echt de beste topcoat die ik ooit heb gehad. Kunnen we hier spreken van puur toeval? Als de topcoat die ik normaal had er wel was geweest, had ik nooit deze genomen. It's a lovely beauty happening!

Ik vind dat iedereen die dit artikel gelezen heeft nu naar de kruidvat moet rennen om dit product te halen. 

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

3 opmerkingen:

  1. heey echt een super leuke review :p
    ik heb een vraagje hoeveel kost die topcoat?
    nadat ik jou review heb gelezen wil ik die topcoat ook heel graag hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heey,
      Dankjewel! Dat had ik er eigenlijk even bij moeten zetten. Bedankt voor de tip. Hij was 1,79, supergoedkoop! Ik hoop dat je het alleen bij de topcoat kunt laten als je langs het mooie essence schap wandelt. Succes!
      -xxx- Nienke

      Verwijderen
  2. Hoi, is deze er af te halen met gewone nagellakremover of moet je zo'n speciale halen? :)

    BeantwoordenVerwijderen