donderdag 18 september 2014

Mijn Everyday Make-up Look - september 2014

Hey,
Ik hou van experimenteren met make-up en nieuwe dingen ontdekken, maar soms heb ik ook geen zin om moeilijk te doen, dan doe ik geen make-up op of ik maak een look die ik al eens eerder heb opgedaan die ik mooi vond. Ik denk dat iedereen wel een look heeft waarvan je die graag elke dag draagt, zo ook ik. Vandaag laat ik je in dit artikel zien wat mijn favoriete look van het moment is en wat voor producten ik daarvoor gebruik. Lees je mee?




De producten die ik gebruik zijn producten die ik echt heel fijn vind, deze heb je dus waarschijnlijk al vaak voorbij zien komen op mijn blog en op youtube.
De producten die ik gebruik:
- Essence - All in One CC-cream in Natural
- HEMA - Concealer in 01
- Essence - I love stage Eyeshadowbase
- Catrice - Liquid Liner in Waterproof
- Catrice - Absolute Bright Palette in 010 Candy Warhol
- Catrice - Absolute Eye Colour in 040 Never Let Me Go!
-NYC - Big Bold 24 hour Mascara
- Catrice - Multi Colour blush in 060 Strawberry Frappucino


Op mijn gezicht breng ik de CC-cream aan over mijn hele gezicht, hierna breng ik een beetje concealer aan op alle rode plekjes en puistjes.


Voor de ogen gebruik ik de taupe kleur uit het palette van vier kleuren in de arcadeboog. De vierde kleur van links uit het Bright palette breng ik aan, aan de buitenkant van het bewegend ooglid. De lichtere kleur daarnaast breng ik aan in de binnenste ooghoek. De lichtste kleur uit het doosje van vier breng ik aan onder mijn wenkbrauw op het wenkbrauwbot. Daarna blend ik alles goed samen.


De lippen verschillen eigenlijk altijd, hier koos ik voor niks, maar soms neem ik ook een felle kleur. Een lippenbalsem vind ik ook heel erg fijn.

Dit was dan alweer mijn everyday make-uplook van September 2014. Wat is jou favoriete look?



Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten