woensdag 25 mei 2016

Review: Schwarzkopf Professional - Osis+ Session Label Producten


Hey,
Ik denk dat we allemaal van mooi trendy haar houden, maar het is nou eenmaal niet onze hobby om iedere dag twee uur voor de spiegel te staan om ons haar perfect te krijgen. Rondom haar zie je altijd veel trends voorbij komen en die willen wij graag zelf thuis ook toepassen op onze manier, maar dat is vaak niet makkelijk. Daarom review ik vandaag twee producten van Schwarzkopf Professional Osis+ Session Label die nieuw zijn in het assortiment, want deze beloven het allemaal een stuk gemakkelijker te maken. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!


Laten we maar gaan kijken naar de producten!


Dit is de Osis+ Session Label Salt Spray, een spray die ervoor moet zorgen dat je haar meer textuur krijgt en lekker warrig en robuust wordt. Dat is op het moment natuurlijk ook heel erg trendy, om warrig maar toch mooi haar te hebben.


Ik heb deze spray natuurlijk voor jullie getest en ik ben echt heel erg tevreden, ik verzorg mijn haar natuurlijk altijd heel erg goed, maar mijn haar is van zichzelf ook heel zacht en glad. Dat is niet altijd ideaal als je je haar gekruld hebt, een knot wilt maken of wat dan ook. Met deze spray kun je gemakkelijk wat textuur aan je haar geven en het werkt echt goed.

Je gebruikt deze spray op vochtig of droog haar, als je je haar een beetje kneed of twist krijg je een super leuke warrige look. Ik vind het zelf lekker om mijn haar na het wassen bijna droog te föhnen en dan als het voor ongeveer 80% droog is de spray erin te doen en het aan de lucht te laten drogen.

Ik ben ontzettend tevreden over deze spray en ga hem zeker lekker gebruiken om te kijken waarvoor het nog meer goed werkt. Ik heb het nu gebruikt na het föhnen om mijn haar gewoon los te dragen, om het te krullen en om er een losse grote knot van te maken.

Dit product is alleen te koop in salons waar ze Schwarzkopf verkopen voor €16,95 (dus niet in de gewone drogisterij).


Het volgende is een product dat we allemaal in huis zouden moeten hebben, het is de Osis+ Session Label Dust It Flex. Dit is een volumepoeder dat je haar een matte effect geeft. Je kunt dit heel goed gebruiken bij de haar aanzet om meer volume te creëren, maar ook een klein beetje in de lengte van het haar kneden voor wat meer textuur.


Ook dit is een super fijn product, je kunt dit alleen op droog haar gebruiken en het werkt lekker snel. Dit is handig om in je haar te doen nadat je het gekruld hebt of voordat je een vlecht of knot maakt om het allemaal net wat stugger te maken zodat het wat steviger blijft zitten.


Ook over deze poeder ben ik erg tevreden.

Dit product is alleen te koop in salons waar ze Schwarzkopf verkopen voor €16,95 (dus niet in de gewone drogisterij).


Dit zijn de producten die toegevoegd zijn aan het Osis+ assortiment, ik vind ze ontzettend fijn en ga ze zeker lekker gebruiken.


Dit artikel is geschreven mede dankzij Henkel Beautycare BV. (advertorial)
Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 
Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten