zondag 11 januari 2015

Review: Schwarzkopf: Got2b Haarspray en Mousse


Hey,
Vandaag heb ik weer een review voor jullie, ik liep laatst rond in het kruidvat en ik zag twee producten staan die meteen mijn aandacht trokken. Het waren een mousse en haarspray van de Got2b lijn van Schwarzkopf. Toen ik beter keek, zag ik dat de producten in de aanbieding waren, het was 1+1 gratis! Ik nam de producten mee met het idee om er een review over te schrijven. Ik gebruik ze nu ruim een maand en ga je vertellen wat ik er van vind. Kijk je mee?




Het gaat hier om deze twee producten: De 2 sexy big volume push up volumizing hairspray en de Rise 'n shine body + gloss whipped mousse. Het leek me leuk om twee producten te testen die de meeste mensen wel gebruiken. De flacons zagen er ook zó leuk uit!



Laten we even beginnen met de mousse. De mousse belooft:
- Je haar extra body (stevigheid) te geven;
- Je haar extra mooi te laten glanzen
- Je haar langer in model te houden.


Deze mousse heeft een ontzettend leuke spuitkop, namelijk zo een die ook op een slagroombus zit! I like it! De spuitkop werkt gewoon goed en raakt niet snel verstopt, dat vind ik altijd wel belangrijk bij een mousse.


Helaas komt de mousse er niet zo leuk als slagroom uit, wat wel logisch is omdat mousse nooit in de vorm blijft zoals het uit de flacon komt, het groeit altijd nog in je hand. De mousse ziet er gewoon goed uit en lijkt eigenlijk gewoon op de meeste mousse.

Mousse moet je altijd gebruiken op nat haar om het vervolgens in model te föhnen. Ik heb dit op twee manieren geprobeerd. Ik geef je deze twee manieren en vertel je wat ik er van vond.

- Een klein beetje mousse gebruiken en globaal verdelen over het haar, dan föhnen. Deze techniek is heel gemakkelijk als je haast hebt en zorgt er tegelijkertijd voor dat losse babyhaartjes niet alle kanten op vliegen en het haar een stuk minder pluizig is. Het haar wordt wel zacht en glanzend, maar het effect is niet heel heftig. Deze techniek werkt prima als je je haar "gewoon" draagt in een staart, los of dat soort dingen. Als je er dus niet zo veel speciaals mee gaat doen.

- Preppen, dit houdt in, veel mousse aanbrengen door heel het haar en plukken om beurten droog föhnen. Deze techniek kost misschien wat meer tijd maar zorgt voor een heel mooi glanzend kapsel, je haar wordt er dikker van en het zorgt ervoor dat krullen, gestijld haar en opgestoken kapsels veel langer blijven zitten.

Bij beide manieren doet de mousse goed zijn werk en is het eindresultaat duidelijk anders dan als je geen mousse gebruikt voor het föhnen. Ik ben zeer tevreden over de werking van dit product. Vaak heb ik bij een mousse niet het idee dat het wat uitmaakt wat voor mousse je gebruikt, maar bij deze zie ik overduidelijk verschil met andere mousse.


Dan de haarspray, een product wat gebruikt wordt op droog haar om kapsels "vast" te zetten en volume in een kapsel te houden. Helaas slagen haarsprays hier maar zelden in omdat het meestal niet zo werkt zoals op de flacon staat.

Deze haarspray doet half zijn werk. De haarspray belooft: 
- Push up (het haar omhoog houden);
- Volume
- Dat het haar in model blijft.

Deze haarspray zorgt er heel goed voor dat het haar in model blijft, maar het volume in mijn kapsel komt niet echt door deze spray en de push up zie ik dus ook niet echt terug. Jammer! Wel ruikt deze haarspray echt ontzettend lekker en doet ie wat ik van een haarspray verwacht, de boel bij elkaar houden.


 Ik heb geprobeerd vast te leggen hoe de haarlak sprayt maar dat was eigenlijk onmogelijk! Wat wel zo is, is dat deze haarspray echt een hele fijne mist geeft en de breedte van de straal niet zo breed is. Dat zorgt er namelijk voor dat je de spray heel precies kunt aanbrengen zodat er niet te veel lak in een keer uitkomt.

Kort gezegd. Dit is een goede haarspray, eentje die fijn werkt en voldoet aan mijn verwachtingen van een haarspray. Maar niet voldoet aan wat er op de flacon staat (lees extra volume en push up) en dat vind ik dan weer jammer.

Prijzen:
Mousse: €6,99
Haarspray: €6,99


Over het algemeen ben ik dus heel erg tevreden over deze producten van Schwarzkopf, de producten zien er lekker girly en vrolijk uit en dat maakt het wel heel erg tof. Ook ruiken ze beide echt heel erg lekker. Ik hoop dat je wat aan deze review hebt gehad en dat je de producten misschien ook eens gaat proberen.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten