zaterdag 10 januari 2015

Je Kunt Mijn Blog Nu Volgen Via Bloglovin'!

Hey,
Ik wilde even kort tussendoor een berichtje plaatsen want ik heb namelijk sinds gisteren ook bloglovin'. Voor degene die het niet kennen, bloglovin' is een hele leuke website waarop je  je favoriete blog's kunt volgen en zo kun je in de app of  op de website alle nieuwe artikelen lezen die er online zijn gekomen. Dat is heel handig, zo hoef je niet al je favoriete blog's langs te gaan en ze constant te checken, je wordt gewoon op de hoogte gehouden. Neem gewoon eens een kijkje op de website bloglovin.com en maak eventueel een account aan. Je kunt me dus nu ook volgen door op de knop links bovenaan op de homepage van mijn blog te klikken. Het enige wat je dan nog moet doen, is op de pagina die dan opent, op follow te klikken!

Alvast bedankt voor het volgen!

-xxx- Nienke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten