donderdag 8 januari 2015

SOTL: December - 2014


Hey,
Vandaag is het weer tijd voor de ShotsOfThatLife van de maand december, zoals ik al vertelde in deze (klik hier voor de video) video, is de "opgemaakt" video een week later online gekomen dan normaal vanwege de special kerstweken. Ook voor de SOTL is dat het geval. Dus lekker veel foto's vandaag! Ik heb heel veel leuke dingen deze maand gedaan, omdat ik natuurlijk jarig was, het kerstvakantie was en omdat ik gewoon tijd had voor dingen waar ik normaal weinig tijd voor heb. Ik ben natuurlijk druk bezig geweest met de special kerstweken en ik heb er veel van geleerd, ik vond het heel leuk om te doen en weet nu hoe het is om twee weken lang fulltime te bloggen! Laten we dan nu maar snel beginnen met de foto's van deze fantastische maand!


Ik begin even met sinterklaasavond, we gingen gezellig gourmetten en tijdens het eten hebben we om beurten een cadeautje gepakt. Het was heel gezellig en ik heb hele toffe cadeautjes gekregen. Heb je nog niet gezien wat ik heb gekregen? Klik dan hier voor het artikel.
 

Als er niemand in de zak moest zijn (of gewoon wel) lagen de katten er allebei op, heel raar, maar ze  waren er allebei helemaal door geobsedeerd.
 

Ik kreeg onder andere het kleurboek voor volwassen en ik ben er zo blij mee! Ik ben al begonnen en het is echt heel leuk om te doen.


 Ik kreeg dus ook dit nagellakje van Ananda en ik deed hem meteen op, ik ben dol op dit soort kleurtjes!
 

 In een tussenuur een kopje thee met een koekje terwijl ik een video aan het bewerken was, ik doe dat heel vaak in tussenuren omdat dat lekker veel tijd bespaart.
 

Biologie samenvatten, het leukste wat er is, NOT! Dit waren wel de laatste loodjes voor school en dan had ik lekker vakantie en ik was natuurlijk jarig! 


  Aan de slag voor de special kerstweken, ik begon gelukkig op tijd en dit was het eerste artikel wat online zou komen. Ik was lekker aan het vloggen deze dag. Klik hier om die vlog te bekijken.


Van mijn verjaardag voor familie en kennissen heb ik geen foto's, maar van mijn feest voor vriendinnen heb ik wel foto's. Ik  had gewoon een klein groepje van echte goede vriendinnen uitgenodigd om samen gezellig te kletsen en gewoon te chillen. Ik had wat lekkere dingen gemaakt en die hebben we eerst opgegeten. Daarna hebben we getwistert en wat gezellig gezeten. Daarna hebben we frietjes gegeten en na het eten hebben we nog even gekletst en toen is iedereen rond een uur of half tien naar huis gegaan, want ik moest de volgende dag gewoon werken.


Nog even een foto met vriendinnetjes Robin en Babs die ik sinds de eerste klas ken. Zo veel liefde voor hen!


 Van mijn vriendinnen kreeg ik een heerlijke doos vol met chocolaatjes, lekker! Ook kreeg ik nog een mooie ring van Melano. Klik hier voor de video waarin ik liet zien wat ik voor mijn verjaardag kreeg.
 

 Ik vind het grappig om te zien dat dertig procent van mijn kijkers mannen zijn, echt leuk!
 

Op eerste kerstdag maakte ik deze krullen met de stijltang. Het was lang geleden dat ik krullen maakte met de stijltang en ik vond dat ze best goed gelukt waren.
 

 Ik maakte tiramisu, alleen omdat ik iets verkeerd had gedaan werd het een soort van tiramisoep, jammer maar helaas. Het smaakte overigens wel lekker!
 

 Toen we de tiramisu (soep) hadden gegeten, geprakt en geroerd hadden, maakte ik een soort van indianenstrepen op mijn wangen met het cacaopoeder. Iedereen lachte me uit.
 

 Ik verveelde me een beetje en dus sorteerde ik mijn nagellakjes op merk.
 

En dit was hoe het er toen uit zag!
 

 Even een foto van onze kerstboom, ik vind hem echt wel gezellig zo!
 

 Vanuit bed keek ik wat youtube-video's en ik kwam er pas om 2 uur 's middags uit! Ik doe dit niet vaak maar het was heerlijk!
 

 Nog even een selfie van dit heerlijke moment.
 

 Weer een lakje van catrice, dit vond ik wel een keer leuk voor de afwisseling. Ik kreeg hem een tijdje terug van mijn moeder en deed hem nu voor de tweede keer op, dat gebeurd niet vaak met nagellak bij mij.
 

 De zaterdag na kerst ging ik met mijn oom, tante, neefje en broertje skiën in Bottrop in een indoor skihal. Mijn neefje gaat dit jaar voor het eerst skiën en heeft al skiles, maar het leek mijn oom en tante leuk als wij er dan ook eens bij waren, het was heel gezellig en we hebben hem ook nog een beetje meer geleerd. Aan het begin was hij best bang, maar aan het einde van de dag vond hij het helemaal geweldig.
 

 De dagen hierna was het weer tijd om even hard vooruit te werken voordat het weer oud en nieuw zou zijn. Hier ben ik hard aan het werk achter de laptop op de bank, ik was een beetje moe van het weekend en kerst enzo.

 De eerste oud en nieuwlook kwam online en dat vond ik best wel even spannend, gelukkig werd ie goed ontvangen.
 

 Ik maakte een video over wat ik kreeg voor mijn verjaardag die goed ontvangen werd door jullie. Nog niet gezien? Klik dan hier!
 

Het was tijd om de oud en nieuw video op te nemen, ik vermeldde het al even kort in de beschrijving van de video maar uiteindelijk heb ik niet heel 2014 doorgelopen maar jullie bedankt en vooral gewoon lekker gepraat zoals ik het liefste met jullie praat, als een soort van vrienden. Klik hier voor de video. 


 Voor oud en nieuw bracht ik dit mooie nagellakje van essence aan, die vond ik wel geschikt om het nieuwe jaar mee in te knallen.


 Op oudjaarsdag ging ik met Ananda moodboards maken, Ananda sloopte haar lijst (of eigenlijk ik toen ik haar wilde helpen) en ze moest perse zo op de foto. Leuk!


Ik wilde graag oefenen met haren krullen met de stijltang en ik probeerde het bij Ananda, daarna heb ik de helft opgestoken, ik vind dat het resultaat best wel tof is geworden!


Van Ananda's vader hadden we sterretjes gekregen en deze staken we 's avonds af. Heel gezellig!


En tijdens "Ik hou van holland" hadden we allemaal lekkere hapjes. Het was een hele leuk dag/avond/nacht.

Dit was de SOTL van afgelopen maand alweer, ik vond het een hele toffe maand en ik heb zin om weer aan de slag te gaan in het nieuwe jaar. Jullie ook?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten