dinsdag 14 maart 2017

Review: Schwarzkopf ~ Nature Moments Moroccan Argan Oil & Macadamia Oil


Hey,
Mijn haar is voor mij ontzettend belangrijk, het is lang dik en daarom wil ik  het graag mooi en gezond houden. Schwarzkopf komt deze lente met een een nieuwe producten lijn die helemaal gebaseerd op natuurlijke ingrediënten. Daarom review ik vandaag de "Nature Moments" Moroccan Argan Oil & Macadamia Oil shampoo en conditioner. Deze producten zorgen voor de voeding en het herstel van droog en beschadigd haar, je haar wordt er soepel en glanzend van. Benieuwd? Lees dan snel verder!



Dit is de shampoo, het product zit in een gouden flacon.


Dit product moet ervoor zorgen dat je haar optimaal verzorgd wordt zonder dat het vet wordt. Dat is natuurlijk iets dat we allemaal wel willen met ons haar. Ik ging de shampoo natuurlijk voor je testen.


Ik vind de shampoo ontzettend fijn, de geur is heerlijk en de shampoo maakt je haar goed schoon. Ook merk ik dat het inderdaad verzachtend werkt, mijn haar voelt verzorgd en glad aan. I love it!


Dan hebben we natuurlijk ook nog de conditioner, met shampoo alleen ben je er nog niet.


De conditioner heeft hetzelfde doel als de shampoo, deze zorgt wederom voor zacht en verzorgd haar.


Ook de conditioner vind ik erg fijn, dit is net dat verzachtende de dat ik nodig heb voor mijn dikke haar.

De shampoo en conditioner kosten beide €2,69 per stuk.

Dit artikel is geschreven mede dankzij Henkel Beautycare BV. (advertorial)
Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 
Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten