zondag 13 maart 2016

Review: Syoss - Ceramide Complex


Hey,
Glanzend en gezond haar is iets waar we allemaal naar streven en wat iedere vrouw probeert te bereiken gedurende haar leven. Je haar is iets waar je zuinig op moet zijn, maar hoe kun je dat bereiken zonder al te veel moeite te doen? Een goede verzorgende shampoo en conditioner doen soms al genoeg. Maar vaak willen we ons haar dan ook nog in model föhnen en krullen of stijlen. Dat zijn allemaal dingen die ons haar ook weer meer beschadigen. Syoss komt daarom met een nieuwe productenlijn, een lijn met het ingrediënt ceramide. Ben je benieuwd naar verdere informatie over deze nieuwe producten en wil je weten wat ik er van vind? Lees dan snel verder!



Syoss komt met drie nieuwe producten, een shampoo, conditioner en een strengthening mousse. (En een haarspray maar die heb ik niet ontvangen)


Wist je dat het haar is opgebouwd uit 3 lagen? De Medula, deze laag bestaat uit de stof Keratine. Hieromheen ligt een veerkrachtige Keratine laag, de Cortex genoemd. Om deze Cortex is het haar door een schubbenschacht (de Cuticula) beschermd, zoals bij het dakpannenpatroon op het dak. Voor mooi, sterk en glanzend haar is Ceramide van zeer groot belang. Ceramide zorgt er namelijk voor dat de haarschubben plat over elkaar heen komen te liggen en mooi gesloten blijven! 


Natuurlijk heb ik de shampoo en conditioner uitgebreid getest, ik ben echt heel erg enthousiast over deze producten. De shampoo reinigt mijn haar goed en ruikt heel erg lekker. De conditioner is lekker dik en romig, het lijkt bijna een haarmasker. Daar ben ik dus al heel erg tevreden over.


De shampoo belooft de haarvezels te herstellen en het haar intensief te versterken. Natuurlijk moet je dat soort uitspraken van een merk altijd een beetje met een korreltje zout nemen. Want het haar herstellen is onmogelijk als het al kapot is, wel is het zo dat een product die de haarschubben doet sluiten, beschadigingen kan tegengaan. Maar als het eenmaal kapot is kun je beter naar de kapper gaan en een stukje van je punten af laten knippen. 


Ik ben ondanks dat heel erg tevreden over deze producten, ik heb het idee dat ze mijn haar inderdaad versterken en bovendien zijn ze lekker verzorgend. Ook een groot voordeel is dat er maar liefst 500ml in de flessen zit. Dat is bijzonder veel voor shampoo en conditioner. Ja ja, ik blijf een Nederlander, hoe meer hoe beter! De prijs is €5,49.


Dan is er ook nog de mousse, ik ben een groot liefhebber van mousse omdat ik mijn haar na het wassen graag gelijk föhn om mijn haar een beetje in model te brengen. En ik vind dat natte haar ook ontzettend koud. Mijn haar wordt sowieso al heel erg stijl van föhnen, maar deze mousse van Syoss belooft je haar kaarsrecht te maken en het haar te beschermen en versterken. 


Ik ben echt heel erg blij met deze mousse, hij zorgt ervoor dat mijn haar luchtigheid en volume behoudt en ook nog eens super stijl wordt.


Maar ook om het haar hierna te krullen is geen probleem, de krullen behouden hun vorm zo goed als dat mogelijk is. Ik ben om! De prijs van deze mousse is €5,49.

Ik hoop dat je wat aan deze review hebt gehad en dat je de producten misschien ook gaat proberen!

Dit artikel is geschreven mede dankzij Henkel Beautycare BV. (advertorial)
Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 
Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten