donderdag 18 februari 2016

Review: T. Le Clerc Mascara


Hey,
Mascara is iets wat bijna iedere vrouw wel gebruikt en is een product dat zich ontzettend snel ontwikkelt, merken proberen steeds in te spelen op de trends op het gebied van wimpers en ontwikkelen nieuwe formules. Dat is iets wat ik heel interessant vind en ik test daarom veel verschillende mascara's. Ik ben gek op Instagram en heb zo mijn favoriete accounts, zo volg ik Jamey van de website http://beauty-unboxing.nl/ al een tijdje omdat ze zulke mooie strakke foto's heeft. Zij plaatste een foto van een mascara en vroeg in de beschrijving of er mensen waren die de mascara wilden hebben omdat zij zelf geen mascara gebruikt. Natuurlijk wilde ik dat, ik plaatste een berichtje en kreeg nadat er nog wat mensen een reactie hadden geplaatst een berichtje dat ze de masscara wel naar mij wilde opsturen. Het is een supertoffe meid en woont ook nog eens redelijk bij mij in de buurt. Helaas was ik op vakantie toen ik het berichtje kreeg, dus moest ik nog even wachten. Nu ben ik weer lekker terug van skivakantie en ga ik je laten weten wat ik er van vind. Ben je benieuwd naar deze mascara van het merk "T. Le Clerc"? Lees dan snel verder!




Deze mascara belooft de wimpers voller te maken, de crème substantie moet ervoor zorgen dat de mascara makkelijk aanbrengt en de wimpers volumineuzer worden zonder overdreven dik te worden (lees: spinnenpoten). 


De lange en gebogen applicator, die geïnspireerd is op de vorm van de wimperkruller, geeft de boven- en onderwimpers volume en extra lengte voor een mooie open blik.

Dat is allemaal heel mooi, maar dat moest ik natuurlijk testen. En ik moet zeggen, ik ben niet ontevreden!


Dit zijn mijn wimpers zonder mascara, zoals je ziet heb ik lichte korte wimpers en het zijn er ook niet heel veel. Een likje mascara kan ik dus wel gebruiken, hoewel ik ook dol ben op de natural, no make-up day die ik een keer per week heb.


Links zie je mijn oog zonder mascara, rechts met. Zoals je ziet maakt de mascara mijn wimpers wel degelijk langer en zorgt hij er ook voor dat de wimpers toch nog netjes gesepareerd worden. Het kan nog net iets minder aan elkaar plakken maar ik heb nog geen mascara gevonden die het beter doet dan deze. Wat denk jij?

 
Hier zie je het lengteverschil nog wat beter. Wat zijn mijn eigen wimpers eigenlijk licht van kleur hè? Nu ik deze foto's zo naast elkaar zie valt me dat pas op!


Over het algemeen ben ik dus heel tevreden over deze mascara, de formule is inderdaad fijn en lekker romig om aan te brengen. Ik ben eigenlijk wel gewoon heel erg blij hiermee! De prijs van deze mascara is €22,-.
 
Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 
Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke
 






7 opmerkingen: