maandag 24 november 2014

Review: Louis Widmer - Skin Appeal Lipo Sol Mousse

Hey,
Vandaag heb ik dan eindelijk de review die ik beloofde in de shoplog (klik voor die shoplog) van toen ik naar de DA ben geweest. Ik had toen het advies gekregen om een andere facewash te gebruiken en ze raadde mij de Skin Appeal Lipo Sol Mousse aan en die ben ik dus gaan testen. Nu is mijn eerste flacon bijna leeg en kan ik dus aan jullie gaan vertellen wat ik er van vind! Kijk je mee?




Dit is dus een facewash die uit de flacon komt als een mousse, dat is heel erg lekker want dan schuimt het product vanzelf. Voordat ik je ga vertellen over de ingrediënten van dit product en hoe het beviel, zal ik je eerst even uitleggen hoe je een facewash (en dus ook dit product) gebruikt. Het werkt allemaal het beste als je eerst je gezicht even nat maakt met water, zorg ervoor dat je handen schoon zijn. Breng vervolgens een pompje van de mousse aan op je hand en verdeel deze hoeveelheid over beide handen. Dit masseer je goed in op het gezicht met ronde bewegingen. Spoel het er vervolgens af met water en dep je gezicht droog met een schone handdoek. Het is het makkelijkst als je je haar even vast doet als je dit doet omdat er anders water en facewash in je haar kan komen.


Ik heb even een foto geschoten van de ingrediënten zodat je weet wat er in zit. Dit product zou goed moeten werken tegen puistjes en een gevoelige huid. Aangezien ik nog wel af en toe een puistjesaanval heb is het dan fijn om een goed reinigend product te gebruiken. Het fijne aan de producten van Louis Widmer vind ik (ik heb er al eerder ervaring mee gehad) dat ze heel mild voor de huid zijn en dat je na een tijdje ook echt verschil merkt.


Zoals ik dus al zei is het een mousse en dat betekent dat de pomp op de flacon ervoor zorgt dat de substantie van een mousse eruit komt. De pomp ziet er misschien een beetje gek uit maar werkt meteen en de facewash droogt ook niet op in de hals van de pomp. Het is misschien niet het belangrijkste, maar ik vind het fijn dat het pompsysteem gewoon ten alle tijden werkt.


De facewash komt er in deze substantie uit en dit is één pompje, genoeg voor een keer wassen. Er zitten wel degelijk belletjes in de facewash om het luchtig te houden maar het is wel een vaste substantie als je  begrijpt wat ik bedoel.

Nu je weet hoe het product werkt, rest er natuurlijk maar een vraag, hoe is het product en merk je verschil?


Jazeker merk ik verschil! Sinds ik dit product heb gebruikt is mijn huid een stuk rustiger geworden en ondanks dat ik nog wel last heb van puistjes, is het een stuk minder geworden en met drie puistjes per maand kan ik wel leven. Verder is het gewoon fijn dat het product snel te gebruiken is en je zonder veel stappen een schone frisse huid hebt. De geur is niet echt te ontdekken, het ruikt gewoon lekker fris maar het heeft niet echt een sterke geur. Dat vind ik persoonlijk heel erg prettig.

Ik ben dus heel tevreden over dit product en ga m zeker opnieuw kopen als deze op is, heb je dus ook een gevoelige huid met regelmatig puistjes of  zelfs acne? Kijk dan zeker even naar het product want een kleine verpakking is helemaal niet duur! De kleine verpakking kost namelijk maar €3,50.

Ik hoop dat je wat aan deze review hebt gehad en dat je het misschien ook eens gaat proberen. Ik ben er in ieder geval heel blij mee!


Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke




5 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de review Nienke, ik heb vorige week ook de lipo sol mousse + lip sol tonic gekocht. Ik gebruik het momenteel 4 dagen, maar ik weet niet echt goed of ik het goed gebruik, je mag dit product toch elke dag gebruiken hé? Ik gebruik het 's ochtends en 's avonds + dan de lipo sol tonic erbij, is dit goed ? Ik kan nergens vinden hoeveel keer je het mag gebruiken en hoelang (weken).. Je bent de eerste die hierover iets blogt :)

    Groetjes
    Miguel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, graag gedaan daar is mijn blog voor. Het ligt er een beetje aan hoe onrustig je huid is en hoe deze reageert op een wat feller/agressiever product. Heb je na een week of twee geen droge gebieden in je gezicht dan kun je deze mousse prima twee keer per dag gebruiken om je gezicht te reinigen. Als de huid wat gevoelig/droog wordt kun je de mousse beter alleen 's ochtends gebruiken en 's avonds reinigen met een milk en lotion, dat is iets zachter voor de huid. Natuurlijk is het altijd belangrijk om de huid na het reinigen te verzorgen met een fijne verzorgende crème. Ik hoop dat je nu wat meer weet en als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Groetjes!

      Verwijderen
  2. Hey nienke, ik wou vragen hoe je lipo sol tonique gebruik want ik gebruik da na de lipo sol mousse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey nienke, ik wou vragen hoe je lipo sol tonique gebruik want ik gebruik da na de lipo sol mousse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dit product ook gebruikt en ik heb er een allergische reactie op gekregen mijn hele gezicht zit onder de uitslag

    BeantwoordenVerwijderen