zondag 23 november 2014

STT Mededeling!

Hey,
Vandaag zou er eigenlijk een SundayTalkTogether online komen, maar ik merk dat jullie deze berichten amper lezen en ook niet echt reageren. Ik doe de STT vanaf het begin van mijn blog en natuurlijk loopt het dan niet meteen goed, maar ik merk dat de SOTL (ShotsOfThatLife) bijvoorbeeld echt veel beter gelezen wordt, ik heb er dus nog even goed over nagedacht en denk dat ik wil stoppen met de STT. Hoe jammer ik het ook vind, want ik vind het zelf een leuk concept, denk ik dat dat beter is omdat er dan meer ruimte komt om artikelen te maken die jullie wel graag lezen. Misschien als ik merk dat er weer meer vraag naar is kan ik af en toe een stelling plaatsen. Dat is wel fijn, als ik wil kan ik gewoon weer beginnen. Dit is dus het einde van de STT. Misschien vind je het toch wel leuk om deze berichten even terug te lezen, daarom zet ik hieronder alle linkjes van de STT's vanaf het begin:


Dat waren ze allemaal, ik vind het jammer om ermee te stoppen maar soms werken dingen gewoon niet en kun je het beter niet meer doen en er iets nieuws voor proberen. Ik denk overigens niet dat ik een vervangend vast artikel hiervoor in de plaats ga bedenken. Ik doe gewoon mijn ding en we zien het wel! 

Heel veel liefs!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten