donderdag 20 november 2014

Nieuwe Collectie: Essence - Like An Unforgettable Kiss

Hey,
Hoewel wij vrouwen echt wel op eigen benen kunnen staan en ons woordje klaar hebben wanneer dat nodig is, komt er in januari en februari een periode waarin we knikkende knieën en vlinders in onze buik krijgen. Met de internationale dag van het jaar 'Valentijnsdag' in zicht kunnen we wel wat zachte kleurtjes en geurtjes gebruiken om van deze dag iets speciaals te maken. Essence pikt dit goed op en komt met een prachtige collectie met heel veel zachte kleurtjes zoals, paars, roze, mint en rood. Ook zitten er wat must-haves in deze collectie die je op deze dagen echt nodig hebt.Vandaag ga ik je laten zien welke producten er in deze collectie zitten en wat ik er van vind! Kijk je mee?


Laten we maar meteen beginnen!


Op speciale dagen zoals Valentijnsdag moeten je lippen natuurlijk centraal staan en ik denk dat deze lipsticks daar wel voor kunnen zorgen, in drie prachtige kleuren verkrijgbaar: 01 nothing but lovestoned, 02 pink me en 03 keep calm and kiss me. Er is voor ieder wat wils en deze lipsticks zullen voor €2,29 te koop zijn.


 Ook je ogen kunnen wel wat parelmoer glans gebruiken in een zacht kleurtje, daarom komt Essence met drie mooie mono-oogschaduws die je ogen doen stralen en met de prachtige structuur een mega glanzend effect geven. Van links naar rechts: 02 love is in the air,  01 always on my mint en 03 cloud number nine. Ze zullen voor €1,79 in de schappen liggen.


 Bij een speciale dag horen natuurlijk speciale nagels en daarom komt het merk met vier prachtige lakjes in het kleurenthema van deze collectie. Met de goede dekking, de gelfinish en een extra long-lasting effect gaat jou hartje sneller kloppen. Deze lakjes zijn verkrijgbaar in de kleuren: 01 nothing but lovestoned, 02 always on my mint, 03 you let my heart skip a beat en 04 pink me. De lakjes zullen €1,79 gaan kosten.


Om al deze poedertjes aan te brengen en alles goed te kunnen blenden heb je natuurlijk een hele schattige blushkwast nodig. Ik denk dat deze kwast daar wel aan voldoet. Deze kwast heeft synthetische haartjes dus ik ben benieuwd. De kwast kost €2,79, wat ik overigens echt niet duur vind!


Geur is heel belangrijk als je iemand wilt leren kennen en daarom komt het merk met een mini geurtje dat voor de perfecte eerste indruk zorgt en dat het niet zo'n grote flacon is, is natuurlijk handig zodat je je tussendoor even kunt opfrissen! 
De Topnoten:
- pompelmoes 
- mango 
- mandarijn
Middenoten:
lelie van de vallei 
- framboos
Basisnoten:
- sandelhout 
- muskus 
- vanille 
Deze geur zal in de winkels liggen voor €6,99 wat ik iets aan de prijzige kant vind maar vooruit dan maar, de samenstelling klinkt natuurlijk heel erg goed.
Om je lippen lekker zacht te maken en helemaal kiss-proof te maken hebben we deze lip smoother. De formule moet ervoor zorgen dat je lippen enorm zacht en soepel worden, ook geeft deze smoother je hele mooie glanzende lippen zodat jou eerste kus wel tot een goed einde moet komen! Deze zal €1,99 gaan kosten.

Voor die lieve blozende wangetjes heb je natuurlijk een enorm schattige blush nodig. Essence komt met doosjes waarin twee kleuren zitten die je wangen heel speciaal maken. Verkrijgbaar in de kleuren: 02 pink me en 01 nothing but lovestoned. Kijk hoe schattig het doosje is! Deze zullen €3,29 kosten.

Dat was dan alweer de collectie! Ik vind dat Essence heel goed inspeelt op de romantische dagen en om je alvast goed voor te bereiden zal de collectie te koop zijn vanaf midden januari tot midden februari. Ga tegen die tijd dus zeker even kijken!


Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke





Geen opmerkingen:

Een reactie posten