woensdag 16 maart 2016

Review: Diadermine - Hydraterende Dagcrème voor de droge & gevoelige huid


Hey,
Hoewel het zonnetje deze dagen goed zijn best doet, is de temperatuur nog niet helemaal op standje zomer. De verwarming moet nog flink werken om ons warm te houden. Dat is echt killing voor je huid. Je denkt misschien dat je huid alleen in de zomer om vocht schreeuwt, maar dat is eigenlijk voor alle seizoenen het geval. Daarom komt Diadermine met twee heerlijke dagcrèmes voor twee verschillende huidtypes, ik heb die voor de droge en gevoelige huid gekregen. Ben je benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder!




Volgens Diadermine moet deze lichte en snel absorberende formule diep in de huid doordringen en heb je een intensieve hydratatie meteen wanneer je het product gebruikt. De crème beschermt je huid voor invloeden van buitenaf en zorgt ervoor dat je huid zacht en soepel wordt. Klinkt goed!

 
De crème trekt inderdaad snel in en is lekker voedend. Mijn huid is best wel gevoelig en ik heb vrijwel nergens last van als ik deze crème gebruik. Droge plekjes worden verzorgt en vallen daardoor minder op. Ik ben eigenlijk best wel tevreden over deze dagcrème. 


De crèmes zijn nu al te koop en kosten €6,99. Ga jij dit proberen?

Dit artikel is geschreven mede dankzij Henkel Beautycare BV. (advertorial)
Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 
Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten