maandag 22 september 2014

Nieuwe Collectie: Essence - Rock Out! - EMA's


Hey,
Gekke printjes, vrolijke kleuren en nog nooit eerder bedachte kleurcombinaties, bij essence mag dit najaar alles en kunnen we onszelf helemaal partyproof maken. Als officiële sponsor van de MTV EMA's brengt essence een nieuwe collectie uit. Een collectie waarmee je je helemaal voor kunt bereiden op het geweldige internationale muziekspektakel wat plaats zal gaan vinden op 9 november.
Met prachtige pasteltinten, zilver en heel veel glitters ben je helemaal ready om ook te shinen. Kijk je mee naar de superleuke producten van de essence Rock Out! collectie?





Ik begin met deze leuke crème oogschaduws, essence beloofd dat deze oogschaduws een mooie dekking geven en een super sparkling effect. Ik ben heel erg benieuwd naar hoe dit werkt. Ik heb zoiets in een tube nog nooit gezien. De oogschaduws zijn verkrijgbaar in de drie kleuren: 01 best rock, 02 best look en 03 best female. Ze zullen 2,29 gaan kosten.


Dit is misschien wel het product waar ik het meest benieuwd naar ben, dit is, denk ik een koele blush in drie kleuren die als een soort van verf in het palette zit. Je kunt deze kleuren afzonderlijk van elkaar gebruiken (dat paars lijkt me heel vet voor de EMA's), maar ik ben vooral benieuwd hoe de kleur zal worden als je het mixt. De blush zal voor 3,29 verkrijgbaar zijn met de naam  01 global icon.


De vier lakjes uit de collectie zijn net even anders als de meeste lakjes en hebben een speciaal glow in the dark effect. Alle lakjes hebben een lichte glitter erin, de zwarte lak heeft wat meer chunky glitters. Deze toffe lakjes zullen verkrijgbaar zijn voor 1,99 met de namen 01 best rock, 02 best hip-hop, 03 best pop en 04 best female.


Het merk komt ook met een sparkly eyeliner en mascaratopper in een. Deze eyeliner kun je dus ook gebruiken om over je gewone mascara heen aan te brengen. De eyeliners zullen in twee kleuren  verkrijgbaar zijn, een leuke paarse pasteltint en een mooie zilveren kleur. De lakjes zullen voor 2,29 in de winkels liggen met de namen  01 best pop en 02 best rock.


 Het haarkrijt is al een tijdje bekend en bij het merk kiko heb ik ook al haarpoeder gezien, daarmee kan essence natuurlijk niet achterblijven. Dit poeder kun je gebruiken om je haar een kleurtje te geven door het er gewoon in te smeren, zodra je je haar wast is alles er weer uit. Supercool en helemaal de trend. Essence gaat voor roze en paars. Het poeder zal 2,99 gaan kosten en heeft de namen  01 best pop en 02 best female.


 Bij een goed feestje hoort natuurlijk een shiny lipgloss, dus waarom niet lekker gek of lekker fel? Essence komt met een hele aparte zilveren kleur en een mooie felle roze kleur. Ik vind de keuze voor de kleuren heel tof en ben vooral benieuwd naar de knalroze. De lipglossjes kosten 1,99 en zijn verkrijgbaar in 01 best pop en 02 best rock.


Essence heeft in het vaste assortiment al een glow in the dark topcoat, maar nu komen ze met een topcoat waarvan de sterretjes die erin zitten glow in the dark zijn. Hoe tof is dat!? Deze topcoat kost 1,99 in 01 biggest fan.
Dit waren alweer alle producten van de nieuwe collectie van essence als sponsor van de EMA's, ik ga de EMA's zeker op tv kijken en wat producten van de nieuwe collectie kopen, er zitten zoveel leuk dingen bij!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten