donderdag 17 september 2015

New In - Sephora Mono Oogschaduw


Hey,
Ik ben afgelopen zomervakantie in Frankrijk geweest, natuurlijk moest ik daar naar de Sephora aangezien ze die in Nederland niet meer hebben. In Nice liep ik de prachtige winkel binnen en werd ik vrijwel meteen aangesproken door een hele vriendelijke dame, zij wees mij er op dat als ik twee mono's zou kopen, ik er een gratis magnetisch palette bij kreeg. Eerst was ik niet van plan om dat te doen, maar later vroeg ik haar toch om advies. Ik wilde graag een paarse oogschaduw op een natuurlijke manier combineren met een andere neutrale kleur. Ze maakte me even snel op en het resultaat was geweldig. Daarom nam ik ze toch mee, en vandaag ga ik ze je van dichtbij laten zien! Benieuwd? Lees dan snel verder!




Dit zijn de kleuren die ik meenam, een mooie champagne kleur met shimmer en een matte paars. Het meisje liet perfect zien hoe je de kleuren kan combineren. Dat zal ik nog wel eens voorbij laten komen in een FOTD. Champagne: NR 48 Paars: NR 28


En dit is het palette wat ik erbij kreeg, er is plek voor drie mono's en er zit een hulpstuk bij om de oogshaduws uit het doosje te krijgen en in het palette te doen. Heel handig!


 Eerst de oogschaduw uit het doosje wippen en dan...


In het palette doen, dat ging heel erg makkelijk. Vind jij ook dat ik toffe nagels heb? Ik liet ze zetten bij Marianne van Marianne's Nails & Handcare, check ze hier!


En dit zijn dan de swatches, zoals je ziet zijn beide kleuren enorm gepigmenteerd en moet je echt wel oppassen met aanbrengen.


In de Franse zon zijn de kleuren nog veel mooier!

Ik ga deze kleuren zeker vaak gebruiken en ben er ontzettend blij mee. Wat vinden jullie ervan?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten