donderdag 5 februari 2015

Mijn Top 6 - Favoriete Youtube-Kanalen

 
Hey,
Ondanks dat ik zelf filmpjes op youtube maak en veel bezig ben met zo origineel mogelijk te blijven, vind ik het ook heel erg leuk om naar video's van anderen te kijken. Ik heb zo mijn favorieten en hoewel ik denk dat de meeste van jullie ze wel zullen kennen, ga ik ze toch voor je op een rijtje zetten. Verwacht dus niet hele nieuwe kanalen die nog maar net begonnen zijn, dit zijn echt wel een beetje de toppers, natuurlijk zijn er nog veel meer leuke kanalen maar op dit moment zijn dit mijn favorieten. Het lijkt me ook wel eens leuk om hele toffe onbekende kanalen te bekijken dus als je daar nog tips voor hebt (graag geen spam voor je eigen blog) dan hoor ik het graag. Kijk je mee?



1. Trista Jongekrijg - Femmenistas
Door Trista ben ik gek geworden op beauty en heb ik geleerd dat je je niet altijd alles van anderen moet aantrekken. Ik bekijk haar filmpjes en blog echt al vanaf toen ze nog bij haar moeder woonde, ik was gek op haar nail tutorials en ze inspireerde me. Na haar video's een jaar gevolgd te hebben ben ik zelf wat kleine blogjes gestart. Ze is gewoon niet bang voor wat anderen van haar denken en natuurlijk is dat altijd wel een belangrijke eigenschap voor een youtuber omdat je best wel vaak commentaar krijgt, maar ze heeft gewoon een bepaalde eigenschap die haar heel uniek maakt.


2. Vera Lucker - Veracamilla
Ook Vera is een van de meiden die ik echt in het begin al volgde, ik vind haar geweldig, ze is grappig, mooi en heel erg goed in wat ze doet. Ze kan niet alleen heel erg goed en leuk schrijven, ook op zakelijk gebied heeft ze veel talent! Er zijn maar weinig merken die niet met haar samen willen werken! Ik volg haar nu denk ik zo'n 4 jaar en heb ieder filmpje denk ik wel gezien. Ik heb veel respect voor haar omdat ze vroeger gepest is en een angststoornis heeft. Het is echt heel erg knap dat je dan toch een blog begint, ook heeft ze nu eindelijk een hele lieve leuke vriend, dit is denk ik wel echt karma. Want al dit geluk verdiend ze!


3. Teske de Schepper - Teske de Schepper
Teske is op het moment heel erg populair geworden door haar muziek, maar ik volg haar al vanaf heel ver daarvoor. Ze is een persoonlijkheid, iemand die in het echt misschien heel verlegen is maar op camera gewoon heel veel energie en warmte uitstraalt. Haar liefde voor kinderlijke pyjama's en andere gekke dingen vind ik gewoon heel erg leuk. Ook is ze vaak origineel met wat ze laat zien en is ze heel erg creatief, dat vind ik altijd heel erg leuk. Ik vind haar gewoon een inspiratie!


4. Mascha Feoktistova - Beautygloss
Mascha volgde ik niet vanaf het begin, ik volg haar nu denk ik ruim vijf jaar en ze is echt wel mijn favoriet denk ik, ook haar kanaal Vlogglos vind ik heel erg leuk, elke ochtend kijk ik haar vlog als ik me opmaak. Ze is een hele goede zakenvrouw en ze weet van iedereen denk ik het beste wat ze doet. Ze gaat heel professioneel te werk en maakt dingen van een hele hoge kwaliteit. Ook haar make-uptutorials en opruimvideo's vind ik heel leuk. Wat een vrouw!


5. Manon Tilstra - Todaysbeauty
Manon is een gevalletje apart, ik ken haar verhaal niet echt over hoe ze ooit een blog en youtube-kanaal heeft gemaakt maar ik vind haar video's gewoon heel erg tof en ik kan het goed vinden in haar kledingstijl. Een mooie vrouw die doet wat ze leuk vindt.


6. Willemijn van Lochem en Martine Heemskerk - Livelifegorgeous
Wat is er nou gezelliger dan twee vriendinnen die dol zijn op elkaar en op beauty? Willemijn en Martine hebben elkaar leren kennen in 2008 op hun logopedieopleiding. Ze stralen een enorme gezelligheid uit en daarom vind ik ze zo leuk! Nu ze fulltime bloggen zijn ze er alleen maar op vooruit gegaan. Ze zijn totaal anders dan de meeste bloggers en ze zijn wel uniek omdat ze met z'n tweeën zijn. Wat een toffe meiden!

Dit waren dan alweer mijn zes favoriete youtubers. Mensen die mij allemaal inspireren en vermaken. Ik hoop dat je er misschien nog wat aan gehad hebt en als je nog tips hebt voor leuke kanalen (!!!niet je eigen kanaal!!!) laat dat dan zeker even weten! It's shoutout-time!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten