zondag 8 februari 2015

Persoonlijke Update: #3 - Februari 2015


Hey,
Het is echt al weer heel erg lang geleden dat ik een persoonlijke update heb gedaan, de laatste keer was in september en sinds die tijd is er behoorlijk wat veranderd. Een aantal van die dingen heb ik al wel besproken maar het leek me gewoon weer eens leuk om aan jullie te schrijven waar ik op dit moment mee bezig ben, dat is namelijk heel erg veel! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!


Ik zit op het moment midden in de proefwerkweek en dat zorgt voor behoorlijk wat stress rondom school. Op het moment loop ik best wel op mijn tenen om alles rond te krijgen. Verder haal ik wel goeie punten en ben ik er langzaamaan achtergekomen dat het allemaal wel meevalt in 4 havo als je gewoon je best doet en het werk bijhoudt. Ik ben zo blij dat ik geen vakken als wiskunde, scheikunde en natuurkunde heb waar ik altijd zo vreselijk tegenop zag. Dat geeft me echt veel minder stress en ik voel me daardoor veel beter. Ik ben tevreden met hoe het gaat!

Ook weet ik nu eindelijk wat ik wil gaan doen na de havo. Ik wil Sociaal Pedagogisch Hulpverlener worden, dit is een opleiding waar je heel veel kanten mee op kan. Ik ben naar een beroepenavond geweest en ook naar een open dag en ik heb natuurlijk wat beroepstesten en al dat soort dingen moeten doen via school. Op de beroepenavond en de open dag werd bevestigd dat dit wat voor mij is en dat ik hier sowieso altijd iets aan kan hebben. Voor mij is dit een hele ontlading en een last die van mijn schouders afvalt. Ik had het er best moeilijk mee dat veel mensen wisten wat ze wilden en dat ik eigenlijk nog geen idee had van wat ik wilde doen. Ik kan weer rustig slapen.

Op mijn blog en youtube gaat het heel erg goed, ik krijg steeds meer volgers en heel veel lieve reacties. Ik probeer het daarom ook allemaal steeds wat beter aan te pakken en ervoor te zorgen dat het er mooier uit gaat zien. Ik vind het heel erg leuk om hier mee bezig te zijn en morgen zal er dan ook een heel leuk artikel online komen in samenwerking met een webshop. Meer ga ik je natuurlijk niet vertellen, maar het feit dat ik een kans krijg om iets te doen voor mijn blog met een samenwerking vind ik heel erg leuk.

Je weet nu ongeveer wel weer waar ik mee bezig ben en hoe het met me gaat. Heel erg goed dus! Hoe gaat het met jullie?



Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten