woensdag 4 februari 2015

MIJN BLOG BESTAAT VANDAAG 1 JAAR!


Yes!
Vandaag bestaat mijn blog 1 jaar! Precies een jaar geleden ging mijn blog officieel online en plaatste ik mijn eerste blogpost. In het begin keek er niemand op mijn blog en deed ik het meer voor mezelf. Nu kijkt er al een behoorlijk aantal mensen en daar ben ik superblij mee. Voordat je weer lekker verder rond op mijn site surft, wil ik je dit even zeggen; Super bedankt voor je steun, reacties en support. Ik ben zo blij met wat ik nu al heb bereikt en hoop dat er nog veel meer leuke dingen aankomen, er komen al wat exciting dingen aan (daar later meer over) en ik heb nog veel leuke ideeën. 

Super bedankt voor het afgelopen jaar en I love you all!

-xxx- Nienke

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten