maandag 22 december 2014

DE SPECIAL KERSTWEKEN GAAN VAN START!


Hey,
Vandaag is het dan eindelijk zover! De Special Kerstweken gaan van start. Vanaf vandaag zal er elke dag een artikel of video online komen op mijn blog en/of youtube totdat de kerstvakantie voorbij is. Mocht je nog wat duidelijkheid willen, ik heb vorige week een video opgenomen waar ik een beetje in vertel wat de bedoeling is. Ik hoop dat jullie er een beetje zin in hebben, ik heb in ieder geval mijn best gedaan.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten