maandag 22 december 2014

How-to: Last Minute Kerstnagels



Hey,
Ik denk dat we allemaal wel een beetje druk zijn rondom de kerstdagen, koken, een mooie tafelschikking bedenken, de kerstboom versieren en dan heb ik het nog niet eens over die cadeautjes die allemaal nog gekocht moeten worden. Daarom heb ik voor jullie twee last minute kerstnagels die gemakkelijk te maken zijn, maar toch net even wat extra geven. Ben je benieuwd? Kijk dan snel verder!

 

Er zijn natuurlijk oneindig veel mogelijkheden en daarom heb ik even wat lakjes op de foto gezet voor jullie waarvan ik denk dat ze heel kerstgeschikt zijn. Denk hierbij vooral aan rode, groene, gouden, zilveren en berry lakjes. Ook veel glitters kunnen natuurlijk niet ontbreken rond de feestdagen.

Laten we maar met de eerste makkelijke nagelcreatie beginnen.


Voor de eerste look gebruik ik een mooie klassieke rode kleur van de HEMA in 824, hier breng ik twee dunne laagjes van aan en dit laat ik dan even goed drogen. Als je wilt kun je dit dan zo laten, maar ik ga nog even verder voor wat meer kerstgevoel.


Dit is hoe de lak er dan uitziet, een prima basis om verder op te gaan.


Dan pak ik deze "Nail art special effect topper" van essence erbij, deze lak heeft glitters in verschillende kleuren en geeft daarom een mooi effect aan je nagels.


Deze breng ik zo geleidelijk mogelijk aan op mijn nagels, ik doe er maar een laagje van op zodat je niet teveel glitters hebt, ik wil de rode kleur er nog mooi doorheen zien komen.


En dit is hoe het er dan uit ziet, ik vind het er heel tof uit zien. Het is net even wat meer dan alleen rood of alleen glitters. Wat vinden jullie?

Laten we doorgaan naar de tweede simpele creatie.


Ik wilde eens wat anders doen dan dan rood of goud, en toen ik bij HEMA dit leuke lakje zag in een mooie groene tint, wist ik meteen dat ik deze wilde gebruiken in dit artikel.


Met deze gouden lak van HEMA doe ik de glitters aan de randjes van mijn nagels, ik probeer een soort omre effect te krijgen door aan de bovenkant wat meer glitters te doen dan aan de onderkant.


En dan is dit het resultaat, ik vind het heel erg leuk en dat groene dat maakt het net even anders, deze kleur is nu heel erg trendy en met de gouden glitterlak nu ook heel erg kerstig.

Ik hoop dat jullie wat hebben gehad aan mijn laatste tips voor als je geen tijd hebt, of gewoon echt niet weet wat je met je nagels moet doen..

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten