zondag 21 december 2014

Review: Samsung Galaxy S3 mini


Hey,
Nu ik mijn nieuwe mobiel bijna een maand heb leek het me leuk om hier een review over te schrijven. Ik ben heel blij met deze nieuwe telefoon en ik denk dat het voor de meeste meisjes/vrouwen een fijne telefoon is. Hij kan namelijk nog gewoon in je broekzak en omdat wij vrouwen nu eenmaal niet van die grote handen hebben, is dit toestel precies goed om nog normaal vast te kunnen houden. Ben je benieuwd naar meer voordelen van deze telefoon? Klik dan op "meer lezen".




Laten we even met het zakelijke gedeelte beginnen, ik heb mijn telefoon gekocht op wehkamp.nl. Ik heb de witte versie omdat ik dat toch wel het mooist vind voor een vrouw. Klik op deze link om naar de website van Wehkamp te gaan voor alle informatie over het toestel en hoeveel het kost natuurlijk. De prijzen verschillen nog wel eens dus houdt de website goed in de gaten, het kan zo 20 euro schelen qua prijs per week.

Dan ga ik je nu wat meer vertellen over wat ik van het toestel vind want daar gaat een review natuurlijk over.


Op de achterkant zit de flitser en de camera. Dat is meteen wel een ding wat ik een nadeel vind aan dit toestel, de camera is naar mijn mening niet zo goed, ik had hiervoor de samsung galaxy ace en daarvan vond ik de camera veel beter. Wel zitten er hier veel meer opties op, kun je zelf scherpstellen op een voorwerp en kan de flitser van een langere afstand alles belichten. Ook heeft het toestel een frontcam, eigenlijk is deze gewoon slecht (de kwaliteit), maar voor snelle leuke foto's in een privédossier zijn ze prima, voor mijn blog of instagram gebruik ik hem liever niet. De gewone camera werkt prima.


Ik vind het systeem van samsung gewoon heel erg fijn en ook bij deze update zitten weer een heleboel nieuwe functies en mogelijkheden. Dat vind ik goed want zo blijven ze zich vernieuwen en verbaas ik me er steeds weer over wat je allemaal kunt doen en hoeveel opties er wel niet zijn. Verder is de telefoon gewoon snel, met alles is hij snel, zo snel, dat ik het soms niet kan bijhouden. Het opstarten gaat vlot en zodra je apps opent of de camera opent, gaat dit allemaal gewoon heel snel.


Er zijn een aantal nieuwe mogelijkheden wat betreft widgets en opties om je beginscherm in te delen. Deze nieuwe functies bevallen me goed. Zoals je hierboven op mijn beginscherm kunt zien heb ik een logische indeling voor mezelf gemaakt en een widget (de google zoekbalk) toegevoegd. Er zijn nog veel meer opties maar dat moet ik allemaal nog maar eens rustig bekijken.


Wat ik op mijn vorige telefoon niet kon en wat ik nu wel kan, is dingen verdelen in mapjes. Zo heb je niet meer allemaal losse apps maar kun je ze in categorieën in mapjes doen. Superhandig!


Als laatste niet het meest onbelangrijke, het uiterlijk. Ik vind de telefoon er heel fancy en mooi uitzien. Alles is netjes afgewerkt en het scherm heeft een goede kwaliteit.

We kunnen dus wel zeggen dat ik heel blij ben met deze telefoon en dat ik hem zeker kan aanraden aan anderen. Hij is in heel veel kleuren beschikbaar en mocht je nog zakelijke vragen over de eigenschappen van de telefoon hebben, ga dan naar wehkamp.nl want daar vindt je alle informatie.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten