zondag 9 november 2014

Sieraden die ik het meest draag - November 2014

Hey,
In het artikel van vandaag laat ik je de sieraden zien die ik het meest draag, ik bedacht me dat dit wel leuk was om te laten zien en om het misschien vaker te doen omdat dat natuurlijk regelmatig verandert. Ik draag eigenlijk elke dag wel sieraden, soms houd ik het simpel met mijn ring en een paar simpele oorbellen. Maar vaak ga ik voor net iets meer. Ik ben echt dol op mijn oorbellen en ringen. Dus laten we snel gaan kijken naar de sieraden die ik het meest draag.





Dit is een armbandje wat ik van een vriendin heb gekregen nadat ze op vakantie was geweest, ze vond het helemaal wat voor mij en dat is ook zo. Ik vind het handje van Fatima ontzettend leuk en ondanks dat ik er niet in geloof, vind ik het gewoon een heel mooi symbool, met het boze oog in het handje vind ik m nog leuker! En het gevlochten bandje geeft een beetje die Ibiza-stijl die ik nu helemaal leuk vind.


Dit armbandje heeft voor mij een hele bijzondere betekenis, deze kreeg ik in Venetië van mijn vader toen we daar aan het water een winkeltje in gingen. Het is een zilveren gedraaide bangle met een mooie glassteen in mijn lievelingskleur eraan. Ik vind deze echt zo mooi!


Ook deze armbandjes hebben een betekenis voor me, toen ik klaar was met mijn stage kreeg ik een cadeaubon van mijn begeleidster van een sieradenwinkel bij ons in het dorp, ik kocht daar drie armbandjes van BIBA en elke keer als ik ze om heb, moet ik denken aan mijn stage. Ik heb echt veel goeie herinneringen aan die tijd en daarom draag ik ze graag.


Wauw, ook aan dit sieraad ben ik op een bijzondere manier gekomen, cosmogirl (waar ik geabonneerd op was) bestond 20 jaar en daarom waren er enorm veel winacties, ik deed mee aan de winactie voor dit horloge en een beetje lacherig verzond ik een sms. Totdat ik een paar minuten later een berichtje terugkreeg waarin stond dat ik gewonnen had. Nou, eigenlijk dacht ik dat het nep was en dat ik 60 cent had verspilt. Maar na een week of vier kwam er een pakketje binnen voor mij, ik had niks besteld en je raad het al, dat was dit horloge van ikki. Ik ben er heel blij mee en draag het horloge bijna elke dag.

 
Dit is hét sieraad waaraan je me altijd kunt herkennen, deze heb ik dag en nacht om. Dit is een ring die ik een paar jaar terug van mijn oma en moeder kreeg voor sinterklaas en ik heb m vanaf het moment dat ik m kreeg, altijd gedragen. Het is een echt zilveren ring met een maansteen erin. Ik was al lang op zoek naar een mooie ring met een steen erin die overal bij paste. Ik denk dat dit het meest geliefde sieraad is wat er tussen zit.


Deze oorbellen hebben jullie denk ik ook al wel vaker in artikels of video's voorbij zien komen want dit zijn denk ik van de langere oorbellen wel mijn favoriet, ik kreeg deze voor mijn verjaardag van Ananda en ben er nog steeds heel erg blij mee, de kleuren zijn heel erg mooi en ondanks dat het niet overal bij past, past het nog steeds wel bij veel dingen.

Dit waren dan alle sieraden weer, je merkt dat mijn stijl nu vooral zilver is met hier en daar wat kleur. Ik ben benieuwd hoe dat over een paar maanden is en zal dan weer een update doen. Welke sieraden draag jij het meest? Heb je een sieraad wat je bijvoorbeeld nooit draagt?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten