donderdag 6 november 2014

SOTL: Oktober 2014

Hey,
Het is weer tijd voor de ShotsOfThatLife van de afgelopen maand, ik heb deze maand niet heel veel bijzonders gedaan en ben vooral veel bezig geweest met school en mijn site. Het was allemaal hectisch met de proefwerkweek in zicht (die inmiddels bezig is) en alles wat gewoon doorgaat, huiswerk, toetsen en natuurlijk mijn blog. Daarom koesterde ik de momentjes waarop ik even met mijn kat lag te chillen en de ontbijtjes 's ochtends vroeg waarop ik even niks hoefde. Door alle drukte heb ik niet zoveel foto's gemaakt, maar de foto's die ik heb gemaakt, deel ik vandaag met jullie. Kijk je mee?



Ik moest op mijn neefje en nichtje passen en omdat mijn nichtje al oud genoeg is om wat later op te blijven, deden we een aantal spelletjes. Ik vond het echt ontzettend gezellig en op het moment dat ik echt dik aan het winnen was met monopolie, zag mijn nichtje het niet meer zitten.


Voorbereiden voor de proefwerkweek, ik was best wel zenuwachtig en daarom besloot ik om me goed voor te bereiden en gewoon rustig de tijd te nemen voor alles. Het scheelt me nu al heel veel stress.


 's Avonds even lekker op bed artikelen schrijven met dit schatje naast je, dat doet me echt heel goed.


En datzelfde schatje gaat gewoon op tafel liggen, het grappige is dat ik mijn laptop ernaast heb gezet (mama was toch niet thuis) en heb ik even lekker gewerkt aan mijn blog.


Ontbijten voor het sporten met een heerlijk roerbakei, dat bedoel ik met die momentjes, even rustig aan doen en lekker even rustig zitten.


En dan op zaterdagochtend in mijn pyjama 'Flikken Maastricht' kijken met de kat op schoot, dat is echt heel erg gezellig.


Papa maakte echt de lekkerste koffie die ik ooit heb gedronken, zo lust ik er nog wel een paar. Maar ik moet wel echt minderen met koffie omdat ik er echt hoofdpijn van krijg als ik het een paar dagen niet drink.


Ik maakte een visitekaartje voor mijn blog, ik ben een perfectionist en daarom heb ik ze nog niet besteld, ik ga kijken of ik ze na een paar dagen nog steeds leuk vind.


Ik kocht zomaar wat dingetjes in het dorp, een groene oogschaduw, zilveren oorbellen en plakband met een print erop. 

Dat waren alle foto's alweer, ik had nog wel wat foto's van de katten maar anders vond ik het iets teveel kat worden. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden en ik heb zin om weer foto's te maken voor de volgende maand.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten