maandag 10 november 2014

Foto's: Een middagje fietsen op de dijk

Hey,
Ik ben een weekend terug wezen fietsen bij ons in de buurt om wat mooie foto's te schieten op een zonnige zaterdag. Het was heerlijk om even lekker buiten te zijn en te genieten van het mooie weer. Want hoewel je het nu niet meer zult geloven, was het toen echt prachtig weer. Ik nam mijn camera mee en ondanks dat er dit keer niet echt juweeltjes tussen zitten, vind ik de foto's wel goed gelukt. Die foto's deel ik dus vandaag in dit artikel met jullie. Ik hoop dat je ze leuk vind!




Ik stopte voor een weiland waar de zon over de bomen scheen en de blauwe lucht me deed verblinden. Is dit niet een prachtig simpel plaatje?


Dit was de weg die me uiteindelijk de dijk op bracht en de bomen die langs de weg stonden zorgden ervoor dat er een prachtige schaduw over de weg liep en dat ik een zomers en warm gevoel kreeg.


Hier was ik al op de dijk en zag ik weer dat weiland met de weg, je ziet hoe fel de zon schijnt en hoe de bomen een soort van schaduw worden die het landschap tekent. Heel erg mooi!


Een klein meertje met prachtig groen eromheen wat in een bocht van de dijk ligt. Hier en daar hoorde ik vogels kwetteren en eendjes kwaken. Het leek wel zomer.


Even een 'achter de schermen' foto van mij op mijn fietsje. Ik schoot de foto's gewoon op mijn fiets terwijl ik heel langzaam reed.


Weer een mooi landschap met wat bomen en de dijk die in een bocht loopt. Let even op de blauwe lucht waar wat strepen overheen lopen.


En dan als laatste de foto die ik het leukst vind, dit is een bos wat ik vanaf de dijk op de foto zette met heel veel verschillende groentinten. De zon is inmiddels wat gedraaid en schijnt door de bomen heen zodat je hier en daar wat strepen krijgt over het pad wat door het bos loopt. Supermooi!

Dit waren dan een aantal van de foto's die ik heb gemaakt, ik heb er nog wel meer gemaakt maar ik heb de mooiste uitgekozen die me het meest aanspraken. Wat vindt je ervan? Ga je zelf ook eens in de buurt rondfietsen/lopen om mooie foto's te maken? Ik vond het in ieder geval heel erg leuk en zal over een paar maanden weer eens gaan.



Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten