donderdag 13 november 2014

Sorry!



Hey lieve lezers,
Helaas is er vandaag zoals je waarschijnlijk wel hebt gemerkt geen artikel online gekomen. Dit heeft eigenlijk twee redenen, ik heb de afgelopen twee weken proefwerkweek gehad en ik was van plan om het artikel van vandaag dan gisteren te schrijven, maar nu ben ik echt niet lekker en is het al lastig om mijn hoofd bij de toetsen te houden. Dus heb ik er bewust voor gekozen om even rustig aan te doen en het artikel voor vandaag te laten schieten. Ik vind dit zelf echt afschuwelijk en ben echt niet van de smoesjes maar soms moet je even voor jezelf kiezen en rust nemen. Ik hoop dat jullie dit begrijpen en dat ik het komende zondag goed kan maken met een video waar ik zelf heel erg trots op ben! Heel veel liefs en tot snel!

-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten