zondag 5 oktober 2014

Persoonlijke Update: #2 September - 2014

Hey,
Het is weer tijd voor een persoonlijke update, de vorige was in juli en aangezien we alweer in oktober zitten leek het me leuk om weer eens een update te doen. Jullie vertellen wat er in mijn leven speelt en hoe het met me gaat. Hoe gaat het eigenlijk met jullie? Ben je alweer helemaal in je werk of op school? Let's get started!



Ik ben de afgelopen tijd heel veel bezig geweest met het verbeteren van mijn blog en het verbreden van mijn kennis op verschillende gebieden. Ik vind het belangrijk om me steeds te verbeteren en meer te kunnen beteken voor dat handjevol bezoekers die ik heb, dankjewel voor jullie views en leuke reacties! Daar ben ik echt heel blij om, dat jullie de moeite nemen om even een kijkje te nemen op mijn blog of om even een reactie achter te laten. Heel erg bedankt daarvoor!

Dat bijleren is natuurlijk heel leuk maar ondertussen moet ik ook nog het gewone blogwerk doen, ik heb een hele fijne manier gevonden waar ik mee werk en zo kan ik alles heel goed inplannen en werk ik zo efficiënt mogelijk kan werken.

Naast dit allemaal heb ik natuurlijk ook nog mijn schoolwerk, school is echt weer begonnen en dat zorgt bij mij voor behoorlijk wat stress. Ik zit nu in 4 HAVO en het is allemaal veel, moeilijk en het is allemaal moeilijk te bevatten dat ik in het voor-examenjaar zit. Het is nu vooral voor mij lastig om een goed patroon te vinden waarin ik mijn tijd goed kan indelen, en mijn werk goed doe.

Ook heb ik de afgelopen maand een heleboel leuke dingen gedaan, ik heb veel met vriendinnen afgesproken en er kwamen vrienden van vakantie laatst. Ik ben samen met drie vriendinnen naar walibi geweest en dat was echt een geweldige dag.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nog moet zeggen aan jullie, ik heb jullie weer op de hoogte gebracht over alles wat er op dit moment gebeurt, niet zo heel veel bijzonders dus. Maar wie weet heb ik jullie over drie weken wat meer nieuws te melden en dan zal er vanzelf weer een update komen.

Ik hoop dat je het toch leuk vond om weer even up to date te zijn, en nogmaals ontzettend bedankt voor jullie steun!


Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten