maandag 6 oktober 2014

Nieuwe Collectie: Essence - 'Come To Town'

Hey,
Ondanks dat ik echt dol ben op de lente en de zomer is de winter natuurlijk ook heel erg leuk, denk maar aan sinterklaas, kerst, mijn verjaardag, kaarsjes, dekentjes, glitteroogschaduw, donkere lipstick en heel veel lekker eten. Om nog maar niet te spreken op het geweldige feest als het jaar is afgelopen en we het nieuwe jaar inluiden met heel veel oliebollen, appelbeignets en een goed glas champagne.  Bij al deze leuke feestelijke gelegenheden horen natuurlijk mooie make-upjes en leuke kaarten, om niet alleen van deze producten te kunnen genieten met kerst en oud en nieuw, kun je ze ook dragen tijdens het shoppen van je kerstcadeautjes. Nog een leuker idee is natuurlijk om deze leuk producten cadeau te doen! Ik weet dat het nog een beetje vroeg is om met een kerstcollectie te komen maar omdat het nu eindelijk kouder, donkerder en meer kerstachtig wordt, leek het me toch leuk om deze prachtige collectie van essence te laten zien, de essence 'Come To Town' collectie


Ik ga meteen beginnen met de producten aan jullie voorstellen.


Omdat bij deze feestelijke dagen natuurlijk heel veel shimmer en glitter komt brengt essence een mooie shimmering body powder uit, deze poeder komt in een hele leuke verpakking met een hele schattige poef om het mee aan te brengen. Volgens essence heeft deze poeder ook nog een vleugje vanillegeur! Deze poeder zal voor € 3,29 in de winkels liggen met de naam: 01 Make A Wish.



1,99
Deze prachtige metallic oogpotloden in een gouden, rode en zeegroene kleur zijn echt prachtig om in je binnenste ooghoek te gebruiken of op je waterlijn. Vooral de gouden kleur lijkt me echt prachtig voor in de binnenste ooghoek met mooie bruintinten op de rest van mijn oog. Deze oogpotloden zijn er dus in drie kleuren: 01 Make A Wish, 02 Naughty Or Nice? en 03 The Most Wonderful Tree. Deze kosten € 1,99 per stuk.


Om een prachtige ooglook te maken brengt essence twee quattro oogschaduwdoosjes uit zoals we die kennen van uit het vaste assortiment. Een doosje met een mooie kerstachtige zilveren kleur, een mooie ijzige blauw, een donkere groene tint en een gouden kleur. In het andere doosje zitten wat meer warme kleuren, dezelfde mooie zilveren kleur, een lichte roze kleur, een mooie cranberry achtige kleur en weer dezelfde kleur goud. Deze doosjes zijn verkrijgbaar in 01 Make A Wish en
 02 Naughty Or Nice?. De doosjes kosten € 2,79 per stuk.



Ik had het al over donkere lipstick en ja hoor... There they are! Bij kerst hoort natuurlijk een prachtige klassieke rode kleur en voor de chicks onder ons die van nog meer statement houden brengt het merk ook een prachtige donkerpaarse kleur uit, echt te gek! Deze lipstick liggen in de schappen voor € 2,29 met de namen: 01 Is That You, Santa? en 02 Wrapped In Pink.  


Omdat wel allemaal een beetje bleekjes gaan zien door de weinige zon en de vele sneeuw hebben we natuurlijk een goede blush nodig die lang en goed blijft zitten met al die sneeuwbuien en koude wind in onze ogen. Daarom komt essence met een cream blush in twee verschillende kleuren, 01 Is That You, Santa? en 02 Wrapped In Pink. Deze blushes zullen € 2,29 gaan kosten.


Als je look helemaal af is horen daar natuurlijk mooie nagels bij, dit leuke setje (ook om cadeau te doen) bevat drie lakjes, een rode, paarse en gouden. Het is ook heel leuk om de gouden glitter als een topcoat over de rode of paarse kleur heen aan te brengen! Dit setje kost € 3,49, dat is natuurlijk niet duur en superleuk als een cadeautje. (hint: ik ben in december jarig!!!)


Om iedereen waarvan je houd blij te maken, een fijne kerst en een spetterend nieuwjaar te wensen heb je deze ontzettend leuke wenskaarten sowieso nodig! Kijk hoe cute deze kaarten zijn! Ze komen in een setje en je kunt er natuurlijk je eigen boodschap op zetten! Dit setje kost € 1,99.

Dit was de volledige collectie alweer! De collectie zal in november in de winkels liggen en ik kan echt niet wachten totdat ik de producten even vast kan houden en ze kan testen! Ik hoop dat jullie net als ik even helemaal vergeten waren dat het pas oktober is en nu al helemaal zin hebben in kerst! Fijne week meiden!


Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten