donderdag 2 oktober 2014

SOTL: September 2014

Hey,
Het einde van de maand september is alweer aangebroken en dat betekent dat het tijd is voor de ShotsOfThatLife , het was een maand waarin ik mijn vakantie afsloot en weer aan de slag moest met school, dat was niet al te makkelijk, weg vrije tijd, weg leuke uitstapjes en weg lekker uitslapen. Ik heb me deze maand veel bezig gehouden met school maar het combineren samen met mijn blog gaat ook heel erg goed, ik merk dat ik minder tijd heb en dus efficiënter moet werken, langzaamaan begin ik een patroon te vinden wat voor mij werkt. Ondanks al het vervelende werk rondom school heb ik ook nog veel leuke dingen gedaan. Kijk je mee naar wat ik deze maand allemaal heb gedaan?




Mijn ouders gingen op zaterdag samen ergens heen en waren te laat thuis voor het eten, mijn broertje en ik haalden dus lekker pizza, daarna ging ik oppassen bij de buren.


  Soms moet ik zo hard lachen om Pip, dan gaat hij heel dicht met zijn hoofd bij mijn hoofd zitten en kijkt me dan aan zoals hij nu kijkt.


 Uuuhm... Waar moet ik nu zitten?
 

 Op zondag laat wakker worden en vervolgens vanuit bed op mijn laptop werken, ik doe het steeds vaker en ik vind het heerlijk!
 

 Ik maakte een foto van hoe mijn bed er dan uitzag, ik vind het nog best leuk staan. Hierna ga ik beneden eten en me klaarmaken voor de dag.
 

 Ik deed voor het eerst weer laarsjes aan en dat betekent... Dat ik mijn koeiensokken weer kan dragen, dit zijn echt mijn lievelingssokken.
 

 Ik ruimde mijn bureau op en was heel tevreden over hoe het eruitzag. Best netjes toch?
 

 En toen begon school weer, ik vind het echt heerlijk om na school een joggingsbroek en een comfortabel shirt aan te doen, zo maak ik dan huiswerk en ga ik naar de sportschool.
 

 In de eerste weken van school was het nog heerlijk weer en toen Ananda en ik een keer vroeg uit waren hebben we gezellig buiten in de tuin economie zitten maken. We hebben allebei moeite met het vak en zo konden we elkaar een beetje helpen.
 

 Nog meer schoolspullen, ik ben wel blij dat het goed gaat met school en dat ik al mijn papieren en spullen zo goed geordend heb. Laat het maar weten als je het leuk vind om een video te zien met school/leertips.
 

 Wachten op mijn vader die zijn tas nog moest inpakken om te gaan sporten, ik genoot van het heerlijke weer en stond even rustig om me heen te kijken.
 

 De dochter van onze overbuurvrouw ging trouwen en ze waren cakejes aan het bakken, wij kregen er ook vier en ze waren heerlijk! Kijk hoe mooi ze eruitzien!
 

 Ik vond dit muntje in mijn portemonnee, geen idee waarvan het is. Ik denk uit Zwitserland maar volgens mij zijn die munten zilver. Als iemand het weet laat het dan even in een reactie achter!
 

Op vrijdag kookte ik en wauw... Dat was echt heel erg lekker!
 

 Ik had pasta los gekookt en daarbij had ik een ovenschotel met kip, tomaat, kruiden, mozzarella en basilicum. Het was echt verrukkelijk en ik vind dat het er heel mooi uitziet.
 

 Ik sprak met vriendinnetje Joyce af om samen bij mij een film te kijken, het was heel erg gezellig en het was een hele grappige film. We keken 'Mannenharten'.
 

Onderweg naar de winkel om goodies te kopen voor een blogpost.
 

 Herinner je je de SOTL's van een paar maanden terug? Daar at ik zoveel tosti's, na de vakantie is dit minder geworden maar laatst maakte ik er weer een en het is toch wel heel erg lekker!
 

's Avonds in bed werken aan een opdracht voor school, ik merk dat ik me 's avonds beter kan focussen op school dan overdag, helaas zal ik het wel moeten leren om het ook overdag te kunnen.

 

 's Ochtends op mama wachten om naar de stad te gaan, Pip en ik chillen wel even hoor!
 

 En in de stad lunchen met mama in een heel leuk tentje, ik had een frikandelbroodje!
 

Tussenuur op maandag met lief vriendinnetje Robin, worstenbroodjes, witte broodjes en knakworst. Wat een feest!


Dit soort dingen vind ik altijd heel grappig, als ik nagelswatches maak moet ik een foto maken van een laagje lak, en van twee laagjes, maar soms dan zie je het verschil niet zo goed, dan doe ik vaak dit en sla ik het bestand zo op. Welkom bij mijn logica!
 

Samen met drie vriendinnen gingen we naar Walibi, we hadden bij de HEMA voor 22 euro kaartjes gekocht en na maanden wachten gingen we er heen. Het was ontzettend gezellig en we hadden prachtig weer!
 

In het reuzenrad!
 

 Dit was het uitzicht vanaf het reuzenrad, best hoog en je ziet daarachter windmolens en de achtbanen van het park!
 

 Bij ons in de tuin groeit een hele grote struik met echt heel veel van deze bloemen eraan, echt prachtig!
 

Weer economie maken samen met Ananda, ik moest erg lachen om onze spullen, het was duidelijk dat we allebei druk bezig waren.
 

Afgelopen vrijdag was ik kapot van een week school met vervelende gebeurtenissen (waar ik liever niet over praat), dus trok ik mijn chillkleren aan en ging even lekker op bed liggen voordat ik aan het eten begon.
 

 Mijn ontbijt op zaterdagochtend bestaat altijd uit twee boterhammen omdat ik dan moet sporten, deze keer een witte met nutella en een bruine met appelstroop.

Dit was de SOTL van deze maand alweer, ik hoop dat jullie de foto's weer leuk vonden en we gaan op naar de volgende maand!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten