maandag 18 augustus 2014

Review: Dove - Go Fresh Deodorant


Hey,
Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie. Een review van twee producten waar ik helemaal gek op ben. Ik heb het over twee deodoranten van Dove, van de Go Fresh lijn. Ik kocht deze gewoon omdat ik deodorant nodig had bij de jumbo, gewoon om het eens te proberen. En na een aantal keer gebruiken ben ik helemaal enthousiast. De deodoranten ruiken geweldig en zijn heel zacht voor de huid. Ik twijfelde geen moment en maakte snel foto's om vervolgens dit artikel voor jullie te tikken. Ik hoop dat je het leuk vindt en dat je er misschien wat aan hebt! Lees snel verder!


Zoals ik al zei, zijn het twee deodoranten uit de Go Fresh lijn van Dove. Ik  heb geen idee of er meer varianten zijn, maar ik heb granaatappel & verveine, en ik heb komkommer & groene thee. Twee heerlijke frisse geuren, je begrijpt dat ik deze twee mee nam omdat de geuren me wel aanspraken. Ik ben dol op frisse geurtjes.

De verpakking van de deodoranten zien er net zo uit als van de gewone Dove producten, alleen vind ik dat de plaatjes die op de flacon staan, het een beetje jong en speels maken, daar hou ik van! Ook handig is, is dat de dop de kleur heeft van de geur, zo herken je 'm makkelijk in je stash.


Oké, de deodoranten beloven dus 48 uur te beschermen tegen zweet, en geen witte vlekken te geven. Ook staat er duidelijk op de verpakking dat de deodoranten beide 0% alcohol bevatten. Dat is goed want alcohol zorgt ervoor dat een deodorant gaat prikken. Als je gevoelige oksels hebt zpals ik, of ze vaak scheert, is dit dus wel zo goed voor je huid om een deodorant te gebruiken die weinig of geen alcohol bevat.

De granaatappel & verveine deodorant ruikt echt heerlijk, fris, zoet en het vleugje verveine zorgt ervoor dat je heerlijk fris ruikt. De deodorant sprayt goed en zorgt er voor dat er niet heel veel product verspilt wordt. Deze werkt prima en 48 uur haalt ie natuurlijk niet maar het werkt wel echt goed, en ik zweet best veel. Prima dus!


De komkommer & groene thee deodorant sprayt op de een of andere manier wat minder fijn, maar dat kan aan de flacon liggen en niet aan het product. Deze geur is nog iets frisser en ik zou deze in de ochtend gebruiken als je net fris gedoucht bent, om lekker wakker te worden. Deze deodorant lijkt wel nog iets zachter voor de huid te zijn, misschien door de komkommer? Ik weet het niet. Maar ook deze werkt op het sprayen na ook heel fijn.


De conclusie is dus dat de roze variant een beetje minder fris is dan de groene, maar alsnog wel fris. En dat de groene variant iets zachter is voor de huid. Ik moet er wel bij zeggen dat je een beetje vergast wordt als je de deodoranten opdoet, maar eigenlijk denk ik, dat als je dat niet wilt, dat je dan echt aan de roller-deodorant moet. Want ik heb nog geen een spuit-deordorant gehad waarbij je dat niet hebt. Ook belangrijk! Schud de flacon goed voordat je deo opdoet anders komt er een soort van wit stof uit, en dat wil je niet op je kleren.

Ik hoop dat je wat gehad  hebt aan deze review en dat je de deodoranten misschien ook gaat proberen! Ik vind ze in ieder geval heerlijk ruiken en heel fijn werken.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten