zondag 17 augustus 2014

FOTD: Purple Sunset


Hey,
Ik heb vandaag weer een Face Of The Day voor jullie, dit keer een hele spannende romantische look. Iedereen kent die prachtige zonsondergang wel waar de lucht paars, oranje en geel kleurt. Geheel op zo'n zonsondergang is mijn ooglook geïnspireerd. Ik heb geprobeerd felle kleuren op een subtiele manier te verwerken in een look. Kijk je mee?



Ik bespreek eerst even wat je nodig hebt (kijk in je eigen collectie wat jij hebt):
- Rimmel London - Oogschaduw palette in 002 Smokey Brun
- (Onbekend merk) - Mono Huidkleurig palette
- HEMA - Wimperkruller
- Sephora - Jumbo liner in 14 Violet
- NYC (New York Colors) - Mascara in 848 carbon
- Essence - I love stage oogschaduwbasis
- Essence - Platte oogschaduwkwast
- Essence - Ronde oogschaduwkwast
- (Onbekend merk) - Palette met vier felle kleuren

Dat is alles wat je nodig hebt, we gaan nu naar de look kijken.


Op mijn gezicht heb ik de basis aangebracht. Ik draag een cc cream van Essence en een poeder van de HEMA, deze hebben jullie al vaak op mijn blog voorbij zien komen dus die bespreek ik niet meer helemaal. Op mijn lippen draag ik voor de verandering helemaal niks.

In mijn arcadeboog bracht ik de goudbruine kleur aan uit het palette van Rimmel. Dit deed ik met de ronde kwast en dat heb ik goed geblend. Aan de buitenkant van het bewegend ooglid heb ik een oranje kleur aangebracht met de platte kwast. In mijn binnenste ooghoek bracht ik ook met de platte kwast geel aan. Op de wimperrand bracht ik een dun lijntje paars aan met de jumbo liner van sephora. Vervolgens krulde ik mijn wimpers en bracht ik mascara aan.

Dat is dan mijn purple sunset look, een look om even bij weg te dromen. Ik vond het leuk om weer eens met kleuren te spelen en ik ben heel blij met het resultaat.

Dit was mijn FOTD alweer! Ik hoop dat je het leuk vond!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten