maandag 4 augustus 2014

Fototutorial: Glamorous Uitgaanslook


Hey,
In het artikel van vandaag heb een een fototutorial voor jullie, ik deed dit ook wel eens op mijn oude blog en wilde het graag ook weer eens doen. Ik heb een mooie glamorous uitgaanslook voor jullie met donkere kleuren, gecombineerd met lichte kleuren die je ogen doen laten spreken. Sorry als de afbeeldingen niet altijd even scherp zijn, ik was het niet meer gewend om dit soort artikels te maken en daarom moest ik er weer even in komen. Ik heb in ieder geval heel erg mijn best gedaan. Lees je mee?



Laten we snel beginnen.


Ik begin met het aanbrengen van oogschaduwbasis, dit zorgt ervoor dat je oogmake-up langer blijft zitten en dat de kleuren intenser worden. Ik gebruik hier de I love stage eyeshadowbase van Essence.


Deze verdeel ik goed over mijn gehele ooglid. Zo zorg ik ervoor dat alles netjes op zijn plek blijft zitten gedurende de avond.


Ik neem de donkerste kleur uit dit palette van Catrice en ik gebruik mijn platte kwast van Essence hiervoor. Dit is het absolute eyecolor palette in 040 Never Let Me Go!


Deze kleur breng ik aan in de buitenste ooghoek in de vorm van een v. Dit blend ik voorzichtig een beetje naar het midden toe voor een smokey effect.


Dan neem ik deze lieve roze kleur op mijn platte kwast uit het quattro eyeshadow palette van Essence in 11 Sea my eyes!


Deze breng ik aan op het bewegend ooglid om mijn ogen optisch een beetje te liften. Als je al vrij bolle ogen hebt moet je hier een beetje mee opletten.


Dan neem ik weer mijn platte kwast en dip m in deze witte kleur uit een duo-oogschaduw waarvan ik het merk niet weet.


Ik zet deze kleur flink aan in de binnenste ooghoeken om mijn ogen wat meer sprekend te maken en om een frisse oogopslag te creëren.


Vervolgens zet ik een dun lijntje zwart oogpotlood langs mijn wimperrand om het geheel af te maken en de witte kleur iets beter uit te laten komen.


Even een paar laagjes mascara...


En je look is af, superchique, classy en trendy. Deze look is helemaal geschikt voor een feestje of voor een speciale gelegenheid.

Ik hoop dat jullie m leuk vonden!




Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten