donderdag 7 augustus 2014

Alles over mijn Loomspullen

Hey,
In het artikel van vandaag laat ik je alles zien over mijn loomspullen. Een aantal weken terug zag je al een video waarin ik samen met Ananda voor het eerst ging loomen. Vanaf dat moment ben ik niet meer gestopt en heb ik al een aantal dingen erbij gekocht. Vandaag laat ik je zien wat ik allemaal aan spullen heb en waarvoor het bedoeld is. Kijk mee!



 Ik heb twee loom-sets gekocht. Een komt van de blokker (de bovenste) en die was 7,99. De ander (de onderste) komt uit een 1000 dingen winkel in Friesland en was 8,95.

 Het setje van de blokker bevat een haaknaald, het paarse rek wat je hierboven ziet, 900 elastiekjes, 12 s-clips en 6 bedeltjes. De kit uit Friesland bevat een haaknaald (de blauwe die je hierboven ziet), een verstelbaar rek, 600 elastiekjes en wat s-clips. Ik had een hele goede haaknaald (die zat bij het pakket van de blokker) maar die is helaas afgebroken. Ik ga nog op zoek naar een betere.

 Mijn elastiekjes komen echt overal vandaan, van de set van de blokker, van de set uit Friesland en ik heb er zelf ook nog wat bijgekocht bij de Albert Heijn. Ik ben echt dol op al die kleurtjes!

Ik heb dus twee rekjes, de paarse (blokker) gebruik ik voornamelijk voor zigzag manieren en voor armbanden die je op een rij maakt aan de zijkant. De doorzichtige (Friesland) gebruik ik voor lastigere loom-manieren en voor armbanden waar je de loom voor moet kunnen verstellen. De doorzichtige loom/rek lijkt het meest op de originele loom van rainbowloom.
 

 Op het moment gebruik ik dus de haaknaald die bij de set uit Friesland komt maar ik ga nog wel een nieuwe kopen want deze is eigenlijk gewoon niet fijn.
Ik heb dus een heleboel s-clips, deze gebruik je om de armbandjes mee af te sluiten. Deze zakjes krijg je echt bij elk setje elastiekjes dat je koopt. Die raken dus niet zomaar op!

Dat zijn mijn loomspullen. Ben jij al aan het loomen geslagen? Ik vind het helemaal leuk en helemaal niet alleen voor kinderen.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten