zondag 6 juli 2014

FOTD: The Dark Side Of Purple & Green

 Hey,
Vandaag heb ik weer een FOTD voor jullie. Dit keer weer met paars, maar ook met groen. Een beetje een donkere look maar ik ben er wel gek op. Ik heb voor deze look ook weinig verschillende producten gebruikt zodat het ook makkelijk is voor bijvoorbeeld op vakantie. Vind je dit te heftig  voor overdag dan kun je het natuurlijk ook met uitgaan dragen. Kijk je mee?


 Ik neem eerst even door welke producten ik heb gebruikt, natuurlijk hoef je helemaal niet exact dezelfde producten te gebruiken, kijk gewoon in je eigen collectie wat jij hebt.
- Essence - I love stage eyeshadowbase
-Essence - Quattro eyeshadow in 12 purple day
- Essence - Platte oogschaduwkwast
- Essence - Ronde oogschaduwkwast
-NYC - Show time mascara
- Miss sporty - Miss coctail lipgloss

Dat waren alle producten, laten we snel beginnen met del look.
Ik heb dus gekozen  voor vrij donkere kleuren. Mijn gezichtsmake-up heb ik zo rustig mogelijk gehouden om een vloekend effect te voorkomen.
Laten we gaan kijken naar de ogen. Ik draag een paarse kleur in mijn arcadeboog en die bracht ik aan met de ronde kwast. En een groene kleur op het bewegend ooglid, die bracht ik aan met de platte kwast. Deze twee heb ik goed met elkaar geblend. Ik heb de highlighter uit het palette gebruikt in mijn binnenste ooghoek en op het wenkbrauwbot, op beide plekken bracht ik dit aan met de platte kwast. Verder heb alleen nog maar mascara aangebracht en dat waren de ogen.
Op mijn lippen draag ik mijn favoriete lipgloss van het moment van miss sporty. Waar ik een tijdje geleden al een review over schreef.
Dit was de FOTD alweer. Ik vind dit een hele mooie look omdat de kleuren goed bij mijn ogen passen en de combinatie van het palette vind ik heel erg goed. Zo heb je geen andere oogschaduw meer nodig.

Ik hoop dat je dit artikel leuk vond, mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, kun je een berichtje achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com
Volg mijn ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles rondom mijn blog.

Tot de volgende keer!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten