maandag 7 juli 2014

Catrice Herfstcollectie 2014: Metallure

Hey,
Ik heb heel goed, en leuk nieuws!!! Catrice komt met een nieuwe limited edition uit! Met een trend die we komende herfst veel terug zullen gaan zien op de catwalks, maar ook op straat. Metallic. De collectie zal dan ook "Metallure" gaan heten en bevat een heleboel leuke producten waarmee je deze trend ook heel gemakkelijk thuis kunt toepassen. Dé kleuren voor deze trend zijn goud, zilver en koper, maar het merk komt ook met een aantal andere kleuren die heel goed bij deze trend passen. Ik laat je vandaag weer zien welke producten de collectie bevat en bespreek met jullie de kleuren, verpakking en prijzen! En er zitten een paar producten bij waar ik echt heel erg benieuwd naar ben! Kijk je mee?



Tijd om te shinen!!! In de collectie zitten drie oogschaduws die uiteraard mettalic zijn en die er echt supertof uit zien! Het is een soort marble effect in twee verschillende kleuren. Ik ben heel benieuwd! Deze oogschaduws heten van links naar rechts: C03 Metallicious, C01 Metalight en C02 Metalfusion. Ze zullen voor 3,49 in de winkel liggen.
Deze gebakken bronzer is bedoeld voor je gezicht en neklijn en beloofd je een natuurlijk, gebruind gezicht te geven met een subtiele glans. Ook in deze bronzer zit een marble effect verwerkt met lichte en donkere deeltjes. Ik ben heel erg benieuwd of deze bronzer waar maakt, wat ze beloven dat ie doet. Deze bronzer zal 4,99 gaan kosten.
 
In de collectie zitten drie mooie lipsticks, voor ieder wat wils. De eerste kleur is een kleur die ik niet zo goed kan plaatsen, het lijkt een beetje een taupe/nude-achtige kleur? Ik weet het niet zo goed, maar wat  ik wel weet is dat je met deze kleur een gewaagde bijzondere look zult hebben. I like it! Ook komt catrice met een mooie knalroze kleur die ervoor zorgt dat je er meteen fashionable uitziet! Voor de klassieke dames onder ons is er ook een mooie klassieke rode kleur die je look chique maakt. Zoals je ziet kun je met deze drie verschillende kleuren echt alle kanten op en dat vind ik zo leuk aan make-up, je kunt het alle kanten op laten gaan! De kleuren van links naar rechts: C01 Metalight, C02 Alluring Pink en C03 Alluring Red. De lipsticks zullen voor 3,99 in de schappen liggen.
Dit is hoe de verpakking van de lipsticks eruit gaat zien. Ik vind het rozégoud heel erg chique staan voor een budgetmerk als Catrice. Me likes! Catrice heeft vaak goede lipsticks dus ik ben benieuwd naar deze kleuren.
 Yes! Nagellak! Ik ben dol op nagellak en eigenlijk houd ik niet zo van metallic en ben ik meer van de creamy lakjes. Maar toen ik deze kleuren zag was ik blij verrast. Er zitten een aantal kleurtjes bij die niet voor de hand liggen. Dat vind ik altijd heel belangrijk, in een tijd als nu moet een make-up merk eigenlijk altijd vernieuwend zijn want er is al zoveel op de markt! Ik denk dat Catrice hier in geslaagd is. Het merk komt met een mooie dieprode kleur met een lichte parelmoerglans er doorheen, niet heel opvallend maar wel gaaf. Ook zit er een roze kleur bij die lekker vrolijk is, hier lijkt geen parelmoerglans overheen te zitten maar meer een shimmer. Heel erg tof! Ook zit er een iets neutralere kleur bij die ik al helemaal gedragen zie worden bij de getinte dames onder ons! Deze lak heeft ook een mooie parelmoerglans en is een mooie donkere nude kleur. Dit is zó mooi als je een donkere huid hebt, heel chique! De kleuren van links naar rechts: C01 Alluring Red, C02 Alluring pink en C03 Metalight.
 Ook de volgende lakjes zijn heel bijzonder en misschien iets meer voor als het echt herfst begint te worden. Catrice komt met een mooie goud/groene lak met een metallic finish, dit is iets wat ik een paar jaar geleden heel veel zag en nu iets minder, trends komen terug! Deze kleur vind ik heel erg cool. Ook zit er een supervette zilver/grijs-achtige lak bij met ook weer een metallic finish, dit is dus echt dé trend. Ik zie mezelf dit al helemaal dragen met een zwarte outfit, rode lipstick en een zware oogmake-up, echt een beetje edgy dus. De kleuren heten van links naar rechts: C04 Metallicious en C05 Metalfusion. De lakjes zullen voor 2,79 verkocht worden.
Als laatste komt Catrice uit met een eyeliner en mascara in een. Als je dit als mascara draagt, breng je eerst gewone mascara aan en doe je daarna deze eroverheen als een soort topcoat. Dit geeft denk ik een heel cool effect en is zeker leuk voor het uitgaan. Ook al zou ik het ook overdag dragen haha! Je kunt dit product dus ook gebruiken als vloeibare eyeliner en dat lijkt me ook heel vet. Het product heeft dus een applicator voor mascara en een kwastje voor eyeliner in een. Superhandig! De eyeliner/mascara heeft een zwarte glitterstructuur met een metallic zilveren shimmer. Heel erg vet! Ook moet de eyeliner/mascara extra longlasting zijn. Ik ben heel erg benieuwd! De eyeliner is verkrijgbaar in C01 Shimmer Shade en zal voor 3,99 in de schappen liggen.

Dat was alweer de "Metallure" collectie van Catrice. Deze collectie zal vanaf begin augustus tot eind september in de winkels liggen. Ik ben echt razend enthousiast! Dit is echt een van mijn favoriete trends en nu kun je ook gemakkelijk met een laag budget aan deze portie glamour komen!

Ik hoop dat je dit artikel leuk vond en als je nog vragen of opmerkingen hebt kun je natuurlijk een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt!

Tot de volgende keer!
-xxx-
Nienke














Geen opmerkingen:

Een reactie posten