donderdag 10 juli 2014

Update #1: Juli 2014

Hey,
Ik meldde een week geleden al dat ik geen maandsamenvatting meer ging doen omdat ik het samen met de ShotsOfThatlife een beetje teveel vond worden. Wel heb ik besloten om af en toe een update te schrijven over hoe het met me gaat en vertel wat me zoal bezig houd op het moment. Dit doe ik gewoon wanneer ik er behoefte aan heb en het is dus altijd een verassing wanneer er zo'n artikel online komt. Vandaag schrijf ik de eerste update! Lees je mee?

Het gaat eigenlijk heel goed met me en ik voel me heel happy!

Op het moment heb ik zo goed als vakantie, ik moet nog een keer mijn boeken inleveren en mijn rapport op halen maar dat is alles. Ik ben zo blij dat ik even niet aan school hoef te doen. Ik ben op de dag dat ik dit schrijf nadat ik naar de tandarts ben geweest de hele dag bezig geweest met mijn blog en youtube, dat is zo fijn! Ik heb gewoon de hele dag gedaan wat ik leuk vind! De afgelopen periode was het vaste routine, op vrijdagmiddag was ik vroeg uit en maakte ik snel foto's voor de twee wekelijkse artikels en vervolgens nam ik 1 á 2 video('s) op. Nadat ik dat gedaan had ging ik snel aan de slag met het bewerken van de foto's en de video('s). Ik uploadde dan een video terwijl ik de twee artikels schreef en was altijd tot 's avonds laat bezig. De volgende ochtend sliep ik uit en ging daarna aan de slag voor school. Op zondag leerde ik dan alles en dan was het weekend al weer om. Je begrijpt natuurlijk dat je van die druk een beetje minder inspiratie krijgt en ik vond het lastiger om overal gefocust op te zijn waardoor ik denk ik hier en daar onbewust wat steken heb laten vallen wat betreft mijn blog en youtube. Nu heb ik weer alle tijd en kan ik met een goed gevoel weer aan de slag.

Ik ben dus net klaar met mijn toetsweek en ik heb echt goede cijfers gehaald, voor bijna alle vakken. Ik laat je even een lijstje zien:
Duits: 7,1
Frans: 6,3
Geschiedenis: 6,7
Nederlands: 5,7
Wiskunde: 5,8
Rekenen: 6,3
Economie: 7,4
Aardrijkskunde: 8,4
Engels: 6,0
Natuurkunde: 4,5 :(
Scheikunde: 7,3
Dat is alles wat ik in de proefwerkweek heb gehaald. Ik sta nu een vijf voor rekenen en voor de rest alleen maar zessen en zevens. Ik kan met trots zeggen dat ik echt alles heb gedaan wat ik kon en ik ben klaar voor 4 HAVO. En nu wil ik het niet meer over school hebben.

Lichamelijk begin ik ook weer een beetje bij te komen. Ik had heel erg last van mijn rug, maar dat gaat nu stukke beter. Ik ben vanochtend voor het eerst sinds tijden weer gaan hardlopen (ik had last van mijn voeten) en het ging redelijk goed. Ik ga dit weer opbouwen. Ik blijf gewoon door sporten op de sportschool de hele zomer. Ik vind het heerlijk. Ik ben van plan om hier binnenkort een video over te maken.

Ik heb nu wel zo'n beetje alles gemeld wat ik wilde melden. Heb jij al vakantie en wat ben je allemaal van plan om te doen deze zomer?

Bedankt voor het lezen van dit artikel, als je vragen of opmerkingen hebt kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. En volg me ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt!

Tot de volgende keer!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten