donderdag 3 juli 2014

ShotsOfThatLife: Juni 2014 + Mededeling

Hey,
Vandaag is het weer tijd voor de ShotsOfThatLife van de maand juni, in dit artikel wat maandelijks terugkeert laat ik aan het einde van de maand foto's zien die ik gedurende de maand maakte en vertel daar dan wat bij. Normaal zou ik aan het einde van de maand ook een maandsamenvatting maken, ik heb besloten om hiermee te stoppen omdat ik het een beetje dubbelop vind als ik ook dit artikel maak. Dat was even de kleine mededeling! Ik heb deze maand ontzettend veel aardbeien gegeten en genoten van het weer. Maar ook was het de maand van de proefwerkweek en heel hard knallen voor school. Als jullie dit artikel lezen heb ik vakantie en ga ik even lekker relaxen. De ShotsOfThatLife is uiteindelijk toch nog best lang geworden. Maar het was vooral veel leren! Kijk maar mee!


Nog steeds mijn favoriete ontbijt is een boterham met nutella en een beschuitje met boter en hagelslag. Hier had ik er ook nog een verse aardbei bij!
Deze maand ging mijn camera een soort van stuk, ik kan er nog wel mee filmen maar foto's maken lukt niet meer. Ik ga hem nog laten maken als ik wat meer tijd heb. Ik baal er wel ontzettend van, zolang heb ik hem nog niet!
Ik probeerde de Iced Smoothies van Mc-donalds en vind ze beide heel lekker, maar banaan & aardbei is mijn favoriet.
Naast school ging mijn blog gewoon door en hoop ik dat jullie er niks van gemerkt hebben dat ik wat minder tijd had. Een kwestie van goed plannen en vooruit werken. Als jullie hier tips voor willen laat het dan even weten in een reactie of in een mailtje!
Ik nam samen met vriendin Ananda twee video's op, de friendship tag en een outfit of the day. Toen ze er nog niet was zette ik alles buiten even klaar om te filmen.
Op een drukke zondag nam ik tussen de middag een half uurtje pauze om deze heerlijke tosti te eten, een van mijn favoriete manier om te lunchen. 
Ik nam deze ontzettend schattige foto van mijn kat en stelde hem in als achtergrond op mijn laptop, als ik dan even een dipje heb kijk ik hier naar en dan ben ik weer blij. 
Ik had een relax-weekend met mama, we gingen naar het Sanadome en deden leuke dingen. Hier hebben we lekker rustig aan gedaan en hebben we een gezichtsbehandeling gehad die echt heerlijk was. 
 Die dag erna gingen we samen naar Utrecht om te shoppen. Ik dronk echt de beste Ijskoffie en we kregen er een heerlijk fudgeblokje bij. Zie hier de shoplog.
 
Na een lange dag zagen mijn ogen er zo uit, je ziet het niet zo goed maar mijn make-up zat helemaal onder mijn ogen en mijn ogen waren heel erg rood. Dat is het toppunt van vermoeidheid bij mij. 
Ik had in Utrecht het boek "Happy Life" van Mascha gekocht en begon er gelijk in.
En toen begon de nachtmerrie, ik kreeg vreselijke oorpijn en na twee dagen ben ik naar de dokter gegaan. Een oorontsteking, lekker dan. Meteen aan de antibiotica en gelukkig gaat het nu weer beter.
 Dus ziek op bed in Mascha's boek lezen en een beetje aan mijn blog werken dan maar.
 
Natuurlijk werd ik goed verzorgd met fruit.  
 Toen ik me iets beter voelde ging ik samen met een vriendin naar het water, het was namelijk heerlijk weer. Dit was wat ik droeg, beide uit de shoplog van Utrecht.
Hier moesten we superhard om lachen, mijn vriendin nam heel gezond komkommer mee en ik nam ovensnacks mee. Lekker het tegenovergestelde. 
Na een heerlijk dagje aan het water mijn make-up eraf halen die inmiddels helemaal was uitgelopen en daarna even lekker onder de douche.
Ik kreeg mijn eerste persbericht binnen en ook nog eens van mijn favoriete merk essence! Ik was echt heel erg blij! 
Heerlijk, een schelpje met room en aardbeien. En natuurlijk een heerlijke latte, ik ben wel een beetje aan het minderen met koffie. 
Mijn kat testte even onze nieuw bank uit, approved lijkt me zo. 
En weer back-ups maken, wat heb ik daar toch een hekel aan, maar het moet helaas ook gebeuren ik wil niet hebben dat ik straks bestanden kwijt ben.
En het persbericht verwerken in een leuk artikel. Heb jij het artikel al gezien?
Van mijn grote nicht kreeg ik zomaar een blokje lushzeep in mijn lievelingskleur en geur! 
's Middags tussen het leren door een masterlunch zodat ik er weer even tegenaan kon. Met een heerlijk groot glas cassis. (ik at zoveel omdat ik aan de antibiotica zat en niet tussendoor mocht eten, grote maaltijden dus) 
Ik had barbecue van mijn klas en deed mijn haar en make-up ervoor. Dat vond ik bijzonder goed gelukt! 
Dit was mijn outfit van de avond. Ik droeg een mintgroen bloesje van de only, een broek van de primark en schoentjes van de dolcis. 
Ik probeerde deze nagelstickers van de zeeman, ze zijn heel leuk maar blijven helaas voor geen meter zitten. Niet kopen! 
Mijn broertje en ik haalden samen een milkshake en ondanks dat ik het lang niet meer op had, vond ik het nog steeds heel erg lekker.
Mijn oom en tante hadden kittens en natuurlijk moesten we daar mee knuffelen, zijn ze niet zo ontzettend lief? 
Hier heb ik me kapot om gelachen, mijn moeder en ik zaten samen te eten en Pip zat er ook gezellig bij, het lijkt net of hij het ook netjes opgegeten heeft 
Dit was hoe ik het vanaf mijn kant zag. 
 En op weg naar dansen. Ik droeg deze outfit. Ik heb mijn donkerblauwe joggingbroek weer helemaal herontdekt.
Aardbeitjes met cranberrysap. 
 
Leren, leren, leren en nog een leren. Hier was ik druk bezig met rekenen. Waar ik uiteindelijk een 6,3 voor heb gehaald!
Dit was mijn planning om me voor te bereiden voor de proefwerkweek, misschien heb ik iets te veel van mezelf geëist, maar de cijfers die ik tot nu toe terug heb zijn heel erg goed.  
 
Tussendoor wilde ik nog even de klep van mijn krultang halen, dat is uiteindelijk gelukt, maar zo makkelijk was het niet. 
Dit is ook zo'n lekker ontbijt, zeker als je lekker hebt uitgeslapen. Ik ben echt dol op ei, ik eet het zo vaak op verschillende manieren.
Voor het feest van mijn opa en oma gingen we op zoek naar een geschikt restaurant en een feestzaal, we dronken hier een kopje koffie en namen er dit plankje met heerlijke hapjes erbij.  
 Ik besloot om de Grazia beautyspecial ook te kopen waar Mascha gastredactrice van was en wat ben ik blij dat ik m gehaald heb, ik vind het echt een heel leuk blad.
Hier is de proefwerkweek inmiddels begonnen en is dit mijn uitzicht geweest, maar tot wat ik nu aan cijfers terug heb, ben ik blij dat ik zo hard gewerkt heb.
 Ik ging eerst even leren in het zonnetje en lakte vervolgens mijn nagels buiten, ik deed mijn teennagels en handnagels tegelijk. Dat moet ik vaker doen wat dat werkt net zo makkelijk.
 Even een video van Vera kijken met een zakje gepofte rijst erbij.
En ook ik ben verslaafd aan loomen, samen met Ananda heb ik afgelopen vrijdag een setje gekocht en zijn we aan de slag gegaan! Zo leuk! 
Hier waren we druk bezig. Het duurde trouwens best wel even voordat we doorhadden hoe het nou eigenlijk moest.

Dit was de ShotsOfThatLife van de maand juni alweer. Ondanks dat ik veel moest leren heb ik ook echt heel veel leuke dingen gedaan zoals je ook wel kunt zien aan de foto's. De komende maand ga ik het lekker rustig aan doen en heb ik eindelijk vakantie! Daar was ik echt aan toe.

Ik hoop dat je dit artikel leuk vond, als je vragen of opmerkingen hebt, laat dan een reactie achter onder dit artikel of mail naar: lifetalktogether@outlook.com . En volg mij op Instagram om op de hoogte te blijven van alles rondom mijn blog!

Tot de volgende keer!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten