zondag 15 juni 2014

Tag: Most Worn Things

 Hey,
Vandaag heb ik een tag voor jullie die gaat over welke dingen je het meeste draagt. Het zijn 8 vragen met verschillende onderwerpen, zoals fashion, make-up en haar. Ik vond dat het leuke vragen waren en om het een beetje te verduidelijken heb ik van elk item een foto gemaakt. In dit artikel beantwoord ik de vragen. Kijk je mee?



Wat is je meest gedragen nagellak?
Hier moest ik even over nadenken aangezien ik echt gek op nagellak ben en eigenlijk niet kan kiezen. Ik draag eigenlijk het meest zwart, maar omdat het nu eindelijk zomer geworden is koos ik toch voor dit ontzettend leuke lakje van essence in 109 Off to Miami! Een mooie harde koraalkleur met een iets wat oranje ondertoon. Lekker zomers en vrolijk!
 


Wat is je meest gedragen haarproduct?
Daar was ik heel simpel in, ik gebruik niet veel haarproducten maar als ik ergens niet zonder kan dan is het mijn Batiste XXL volume droogschampoo. Ik was mijn haar nu al een tijdje niet meer elke dag en ben vanaf dat moment alle droogschampoo's gaan testen die ik kon vinden en dit is de beste wat mij betreft.


Wat is je meest gedragen Tas?
Die was ook vrij makkelijk, ik ga vijf dagen in de week naar school en zonder mijn Cowboys Bag kom ik eigenlijk nergens meer. Ik kan op deze tas vertrouwen, hij draagt elk gewicht en is lekker ruim. Bovendien kun je er enorm veel spullen in kwijt. Ja, ik kan er niet veel mee van maken! Ik heb trouwens een bordeauxrode kleur.


Wat zijn je meest gedragen schoenen?
Wederom, het is lekker weer en dan loop ik het liefst op slippers. Mijn zilveren slippers om precies te zijn. De dunne bandjes zijn lekker classy en ze zijn smal genoeg voor mijn smalle voetjes. Hier zie je me de hele zomer op lopen!


Wat is je meest gedragen ring?
Mensen vragen me altijd wat die ring voor me betekent omdat ik m bijna altijd om heb, als ik m niet om heb voel ik me zelfs een beetje kaal. Ik heb deze ring 2 jaar geleden gekregen van mijn oma en moeder met sinterklaas, vanaf dat moment is het mijn lievelingsring. De ring zelf is gemaakt van echt zilver en de steen die erin zit is een edelsteen en heet maansteen, een van de mooiste stenen wat mij betreft. Ik ben er nog steeds heel blij mee.


Wat is je meest gedragen kledingstuk?
Ik ging in de kerstvakantie met een vriendin, mijn moeder en de moeder van mijn vriendin naar Oberhausen in Duitsland en daar kocht ik deze helblauwe top met "Here and Now" erop, ik vind hem heerlijk zitten en maakt een outfit lekker stoer. Ook kun je hem heel leuk combineren met een statement necklace of een jasje.


Wat is je meest gedragen blush?
Die wist ik meteen en heb ik al in veel artikels en video's voorbij laten komen. Het is deze prachtige blush van essence, hij kan ook prima als bronzer gebruikt worden. Dit is helemaal geen bijzondere blush met een speciale finish of iets, het is gewoon een mooie kleur die elke look neutraliseert en ook zal ie nooit vloeken met je oogschaduw.  Helaas is deze bronzer vanochtend toen ik mijn make-up deed gesneuveld. Er zat alleen nog maar wat product aan de zijkanten, ik had wat haast en drukte mijn blushkwast erin, vervolgens braken de zijkanten in kleine stukjes. Het is dus tijd om een nieuwe te kopen en ik heb hem na het maken van deze foto's maar weggegooid.


Wat is je meest gedragen lipstick?
Ook over deze hoefde ik niet lang na te denken, in mijn introvideo van mijn youtube-kanaal draag ik deze lipstick en hij is zo fijn. Ik geloof dat ie van bourjois is en ik ben er echt al jaren gek op, ondanks dat dit meer een kleur is voor de herfst en winter, vind ik het wel een hele mooie lipstick en draag ik m nu nog steeds vaak.


Wat is je meest gedragen mascara?
Dit is een mascara die ik denk ik pas een week of twee gebruik maar waar ik al helemaal fan van ben. De NYC showtime mascara. Deze mascara was slechts 2 euro en echt geweldig!


Dat was de "Most Worn Things" tag! Ik merk dat ik heel veel favoriete items heb, waar ik een herinnering aan heb. Vond je dit nou een leuke tag? Neem hem dan zeker over op je eigen blog of youtube-kanaal en stuur me een mailtje met de link ernaar, vind ik leuk op te lezen/kijken. 

Ook als je geen blog of youtube-kanaal hebt kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com . Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van al het nieuws rondom mijn blog!

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!

-xxx- Nienke
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten