donderdag 12 juni 2014

Essence: Zomercollecties 2014 "Wave Goddes" & "Road Trip"


Hey,
Ik heb superleuk nieuws! Vandaag ga ik je twee collecties van essence laten zien die deze zomer in de schappen zullen liggen. Ik ben enorm enthousiast over veel producten en zal vandaag met jullie alles bespreken wat ik erover weet voor nu. Natuurlijk maak ik zodra de producten in de winkel liggen nog een review of video. Ben jij ook zo enthousiast over deze twee prachtige zomercollecties? Kijk maar snel mee! En klik op "meer lezen".


Natuurlijk ken ik de collecties van essence wel, maar toen ik van deze producten de informatie kreeg was ik echt blij verrast. Essence brengt niet één collectie uit, maar twee! Allebei totaal verschillend, maar echt heel erg leuk.

Beide collecties staan in het teken van reizen en op vakantie gaan. De "Road Trip" collectie gaat echt over het rondtrekken en daar passen een aantal mooie producten bij en wat handige gadgets.

De "Wave Goddes" collectie staat in het teken van surfen en zonnige strandvakanties met een aantal felgekleurde producten en handige dingetjes voor op het strand.

Beide collecties zullen vanaf begin juli in de winkel liggen, dit is helaas niet bij elk filiaal meteen en soms moet je er even op wachten.

Laten we snel beginnen want het zijn een hoop producten die ik met je ga bespreken. We beginnen met de "Wave Goddes" collectie.





In deze collectie zullen 3 eyeliners komen met twee kanten. Essence noemt dit dan ook de 2 in 1 eyeliner pen. Het merk heeft gekozen voor drie vrolijke kleurtjes, van boven naar beneden: 01 life is better when you surf, 02 have a break en 03 stand up and paddle. De eyeliners zullen voor 2,99 in de winkel liggen. Zie je het al voor je? Een mooie bruine ooglook en dan zo'n felgekleurde eyeliner erbij? Ik wel!

In deze collectie zitten ook een paar stoere plaktattoo's, dit is misschien iets meer voor de jongere meiden, maar wel heel erg vrolijk en leuk bedacht!  De tattoo's zullen 1,99 gaan kosten. Check even wat er in het horloge staat! Hihi!
Dan een prachtige highlighter die je 's avonds op dat strandfeestje kunt dragen. Naar dit product ben ik heel erg benieuwd. Het ziet er in ieder geval al mooi uit! Deze highlighter zal je afrekenen voor 2,99 en daarbij moet ik zeggen dat dat echt niet duur is. Ik ben zo benieuwd!
Yes! De bijzondere Topcoats! Essence komt met een mooie felle blauwe kleur, maar dat is niet alles. Deze topcoat heeft een "hot'n cold" effect. Je brengt dit dus aan over een licht lakje en vervolgens breng je deze topcoat eroverheen aan, deze past zich aan aan de temperatuur en zal waarschijnlijk van kleur veranderen! Hoe leuk is dat? Deze lak zal voor slechts 1,99 te koop zijn.
 Essence komt ook met deze thermo nagelstickers, dat zal ik even uitleggen. Het is dus de bedoeling dat je een gewone lak aanbrengt en vervolgens plak je, op de manier die jij wilt, de stickers op je nagels. Ook deze stickers passen zich aan aan de temperatuur en veranderen van kleur! Je kunt met de leuke letters allerlei combinaties maken! Je kunt deze toffe stickers voor 1,49 kopen.

Yeah! Liptints! Deze gekleurde lippenbalsems zijn perfect voor op het strand. Een verzorgende balsem met een vrolijk kleurtje. Zo heb je helemaal geen andere make-up nodig, zonnebril op, liptint op en shinen maar! Deze prachtige verzorgende liptints zullen er in twee kleuren zijn, van links naar rechts: 01 loose your heart on the board en 02 life is better when you surf. Ik kan niet wachten totdat ik dit product kan uittesten! Dit product reken je af voor 2,29.
Ook dit product lijkt me heel erg leuk! Dit is een beach hair waves spray. Als je deze spray gebruikt krijg je een mooie slag in je haar net zoals die is als je de zee uit komt lopen. Ook zit deze spray in een hele leuke flacon. Ik wil deze spray sowieso gaan testen! Deze spray zal 3,49 gaan kosten.
Dan komt Essence ook nog met drie gewone lakjes zonder speciaal effect, maar wel in hele toffe zomerse kleuren. Er zit wel iets bijzonders bij dit lakje, bij elk lakje zit een ring in de kleur  van de lak met een tekst erop. Zoals #love, wavegoddes, yolo en early bird. Heel leuk bedacht! Van links naar rechts en van boven naar onder: Roze: 01 loose your heart on the board, Donkerblauw: 04 crush on blue, Lichtblauw: 03 have a break en Lime: 02 wave down the lime. Deze vrolijke lakjes zullen voor 1,79 in de winkel liggen.
 Dan komt het merk uit met vier crème oogschaduws, het merk belooft dat de oogschaduws heel zacht en creamy zijn. De kleuren vind ik in ieder geval al heel erg tof. Al doen ze me ergens ver weg wel denken aan de Miss Helen opdraaipotjes van vroeger.
We beginnen bovenaan van links naar rechts: 01 have a break, 02 crush on blue, 02 crush on blue en
01 have a break.
 Weer beginnen we bovenaan en gaan we van links naar rechts: 03 stand up and paddle, 04 life is better when you surf, 04 life is better when you surf en 03 stand up and paddle. Deze Soft Touch oogschaduws zullen in de winkels liggen voor 2,29.
Dan zitten er in deze collectie nog twee handige gadgets. Als eerste een felblauw gekleurd portemonneetje waar je alleen wat los geld in hoeft te doen, lekker veilig en dan hoef je niet al die pasjes mee te slepen. Ook handig om sieraden of make-up in op te bergen! Dit portemonneetje kost 2,99.

Dan hebben we nog een neon oranje zonnebrillenhoes waar je je favoriete zonnebril makkelijk in kunt doen. Heel handig want zo bescherm je je bril goed, ook in je tas. Deze hoes kun je voor 3,29 afrekenen.

Dat was de eerste collectie, er zitten leuke dingen tussen hé?
Laten we snel verder gaan naar de volgende!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De tweede collectie is voor de avonturiers onder ons, ook al denk ik dat deze producten ook van pas komen op de camping hoor! Deze collectie bevat wat warmere romantische kleuren en ik vind dat de producten heel divers zijn.
Essence komt deze zomer met twee mini sheer lipsticks, die je lippen een zacht tintje zouden moeten geven en onweerstaanbaar zacht moeten maken. Heel erg leuk en handig voor onderweg! Van links naar rechts: 01 hit the road, red! en 02 my sweet escape. De lipsticks zullen voor 1,99 in de winkels liggen.
 Essence denkt ook mee met de tijd waarin iedereen aan de droogshampoo zit, deze mini is superhandig voor in je rugzak, als je geen tijd of gelegenheid hebt om je haar te wassen. Deze droogshampoo zal voor 2,99 te koop zijn.

Ondanks dat de winter voorbij is, hebben we ook op vakantie vaak droge plekjes. Dan nemen we niet 20 verschillende crèmes mee. Nee, je neemt gewoon deze allround balm mee en die kun je overal aanbrengen, nagelriemen, ellebogen, knokkels, knieën en waar het dan maar droog is. Deze handige crème kun je afrekenen voor 2,99.
 Natuurlijk hebben we ook geen ruimte in onze rugzak voor een groot oogschaduwpallete of twintig losse doosjes. Daarvoor hebben we deze duo oogschaduws in twee toffe kleuren. 01 highway to pretty en 02 i doný care! i love it! Deze doosjes zullen 2,49 per stuk gaan kosten.

 Dit ontzettend handige etuitje kun je meenemen in je rugzak en dan heb je geen andere kwasten en tools meer nodig. In dit tasje zit een oogschaduwkwast, een eyelinerkwast, een blush en poederkwast en een pincet. Ideaal! Dit etuitje kun je voor 3,99 afrekenen.

 Essence komt uit met een wel heel bijzondere nagellak, hele toffe en niet voor de hand liggende kleuren + een heel apart effect. Ik neem ze even met je door van links naar rechts en van boven naar onder. 01 hit the road Is een mooie bordeauxrode kleur die iets naar het paars neigt. Deze lak zou een leren effect geven, ik heb geen idee wat ik me hier bij voor moet stellen maar het klinkt tof! 03 i don't care! i love it! is een prachtige oceaan groene kleur die je nagels het effect van benzine moet geven! Vet! 02 on the road again Is een mooie crémekleur met een glitter erin verwerkt. Deze lak heeft het effect van asfalt, ik denk dat je hiermee een korrelig effect krijgt. Ook leuk! 04 my sweet escape is een lieve roze kleur en deze heeft weer het bekende warm/koud effect. Deze lakjes kosten 1,79 per stuk.

Dan komt het merk met iets waar ik toch wel heel benieuwd naar ben, deze deo wipes kun je gebruiken om je tussendoor even op te frissen. Heel handig lijkt mij! Deze wipes kosten 1,29.

Ook kun je je plastic tas thuis laten en deze ontzettend handige travel bag meenemen. Deze is werkelijk geschikt voor alles. Verzin het maar! Make-up, beautyproducten, bikini's, schoenen en noem maar op. Deze toffe travel bag kost 3,29.


Dit was het artikel met alle informatie die ik heb van de twee nieuwe zomercollecties van essence die dus in juli in de winkels zullen verschijnen. Ik vind echt dat essence zich steeds meer ontwikkeld en ben daarom echt mega enthousiast over de collecties. Ik kan niet wachten om een aantal producten te gaan kopen en er wat over te schrijven!

Bedankt voor het lezen van dit artikel en ik hoop dat jij net zo enthousiast bent als ik!
Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd!

-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten