maandag 16 juni 2014

Nieuwe Collectie: Catrice "It Pieces"



Hey,
Nadat ik afgelopen donderdag twee nieuwe collecties van Essence heb laten zien, laat ik je vandaag kennis maken met een toevoeging aan het assortiment van Catrice. De "It Pieces" producten. Ook over deze producten ben ik enthousiast en ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit ervan. Deze nieuwe producten zijn bedoeld voor in de herfst en de winter. Er zitten echt toffe producten bij! Kijk je mee?



Warme, zachte kleuren, dat zijn de trendkleuren van komende herfst en winter. Ik moet er nog niet aan denken dat het gedaan is met het lekkere weer, maar deze producten zijn een troost. De producten zullen vanaf begin juli tot eind augustus te koop zijn. Laten we snel beginnen!!!
Catrice voegt weer een kwast toe aan haar assortiment, waar ik altijd blij van word, ik ben dol op de kwasten van Essence en Catrice en ik wil graag alle goedkope kwasten testen. Deze handige kwast heeft een kwast met korte haartjes, die waarschijnlijk wat steviger zijn en een kwast met wat langere haartjes die waarschijnlijk wat meer fluffy zal zijn. De kwast komt in een handig ziplock tasje en is ideaal voor elke ooglook. Deze kwast zal voor 2,79 in de winkel liggen.


Ook komt Catrice uit met een wel heel bijzondere mascara, namelijk een mascara die je én lengte én volume geeft plus dat je een effect krijgt van valse wimpers. Het klinkt allemaal wel heel mooi, maar ik ben benieuwd! Deze mascara kost 3,99.


Ook komt het merk met een ontzettend leuk product. Dit zijn een soort van gekleurde lippenbalsems die je lippen een subtiel kleurtje geven en mooi verzorgen. De Beautifying Lip Smoother is er in twee kleuren, van links naar rechts: 020 Apricot Cream en 030 Cake Pop. De Lip Smoothers zullen voor 3,49 in de winkel te koop zijn.

Ook komt het merk met een speciale lippenbalsem die zich aanpast aan de PH waarde van je lippen en voegt  daar een vleugje roze aan toe. Dit product is dus heel verzorgend en geeft een natuurlijk kleurtje. Wat wil je nog meer? Deze lippenbalsem zal 4,99 gaan kosten.
 Dit is het enige product waar ik een beetje mijn twijfels over heb, dit product moet je over een laagje mascara aanbrengen en vervolgens nog een laag mascara aanbrengen. Dit moet je wimpers heel dik maken en heel lang. Ik ben wel nieuwsgierig! We zullen zien! Dit Lash Boost product kost 4,49.
En als laatste de producten waar ik het meest benieuwd naar ben, deze mono velvet matt eyeshdow! Deze oogschaduws hebben een nieuwe formule waardoor je extra veel pigment hebt en het product samensmelt met je huid. I love it! De mono's zijn verkrijgbaar in vier kleuren. Van boven naar onder en van links naar rechts: 060  Moss Wanted Colour een mooie olijfgroene kleur met een lichte shimmer, 040 Al Burgundy een mooie aubergine kleur met ook weer een lichte shimmer, 010 Vanillaty een mooie vanille kleur met ook weer een shimmertje, 050 Welcome To Greysland! Een grijze kleur die echt met alles te combineren valt. Deze mono's zullen 3,99 gaan kosten! En wat ben ik benieuwd!

Wat een producten hé? Ik ben echt heel erg verrast over de nieuwe dingen en vind het heerlijk hoe Essence en Catrice steeds meer groeien.

Wat vindt jij van de nieuwe producten?

Bedankt  voor het lezen van dit artikel. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, laat dan een reactie achter onder dit artikel of mail naar: lifetalktogether@outlook.com En volg mij op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er gebeurd rondom mijn blog!

Tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten