zondag 25 mei 2014

SundayTalkTogether: Mei #4

Hey,
Vandaag is het weer tijd voor de Sunday Talk Together van deze maand, de maand mei! In een SundayTalkTogether artikel geef ik je een stelling waar je je mening over kunt geven. Ik zal vervolgens ook mijn mening delen en zo is het de bedoeling dat je in de reacties een discussie gaat voeren over het onderwerp, natuurlijk wel op een nette manier. Dus ook vandaag leg ik je een stelling voor waar je misschien even wat langer over na moet denken, het is voor veel vrouwen namelijk een gevoelig onderwerp. Kijk je mee?

 Nu ben je natuurlijk benieuwd naar de stelling, dit is m!

Iedereen moet zonder make-up de deur uit kunnen gaan, zonder zich  te schamen of daar veel moeite mee te hebben.

Ik geef nu mijn eigen mening over deze stelling.
Ik ben het met de stelling eens, iedereen moet zich goed voelen als je je van je natuurlijkste en puurste kant laat zien. We zijn namelijk allemaal make-uploos geboren en van sommige mensen is dat moeilijk te geloven omdat je ze niet zonder make-up kent.
Ik zie vaak meisjes met dikke lagen foundation en zwart omlijnde ogen met heel veel mascara en dat vind ik echt heel erg jammer.
Iedereen moet weten dat je ook zonder make-up mooi bent en dat je niet zo onzeker hoeft te zijn. Je bent gewoon mooi zoals je bent en als anderen dat niet zien, dan is dat heel jammer voor ze.

Ik houd van beauty en make-up en zal er altijd mee bezig zijn, maar ik kan ook gewoon zonder make-up op de boodschappen doen en lekker mijn ding doen. Soms is het gewoon goed om je gezicht even te laten luchten. Bovendien straal je zelfvertrouwen uit als je zonder make-up de deur uit gaat, als je veel make-up draagt zien anderen dat ook en denken ze dat je iets te verbergen hebt. Iemand die straalt en vrolijk is, ziet er zo gelukkig en gezond uit. Met of zonder make-up.

Nu ik mijn mening heb gegeven is het jouw beurt om je mening te geven, doe dit hieronder in de reacties.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com en volg mij op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat rondom mijn blog gebeurt!

Fijne zondag nog!
-xxx- Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten