donderdag 22 mei 2014

Maandsamenvatting: Mei 2014

Hey,
Vandaag is het alweer tijd voor de maandsamenvatting van deze maand. Elke keer verbaas ik me er weer over hoe snel de tijd voorbij gaat. Nou werk ik natuurlijk iets vooruit maar alsnog gaat de tijd zo snel. Deze maand was een hele drukke, leuke en spannende maand. Ik ben deze maand veel bezig geweest met school, dansen en natuurlijk mijn blog. Het was fantastisch druk maar wel heel erg leuk. Ik heb mezelf overtroffen deze maand en ben een aantal uitdagingen aangegaan waarvan ik er een paar maanden geleden nog niet over nadacht om het maar te doen. Lees je mee naar wat ik heb gedaan de afgelopen vier weken?



De afgelopen maand stond vooral in het teken van school, het einde van het jaar komt in zicht en daarom moet ik nog even flink aan de bak. Het gaat best goed op school maar ik moet voor een aantal vakken echt nog wel even wat doen. Het was even lastig met plannen omdat ik ook nog de dingen voor mijn blog moest doen maar deze maand ben ik alles weer lekker aan het ophalen. Op de dag dat je dit leest ben ik druk aan het leren voor mijn rekentoets die ik de volgende dag heb. Als die voorbij is zal er echt een last van mijn schouders vallen. Ik moet rekenen echt ophalen, dit is het enige waar ik nog onvoldoende voor sta. Verder moet ik bij Frans, Economie, Scheikunde, Natuurkunde, Engels, Nederlands en Wiskunde blijven opletten. Bij bijna alles moet ik mijn cijfer gewoon hoog houden, maar daar ga ik voor!

Op het gebied van dansen ben ik ook veel bezig geweest. Met mijn stage had ik de tweede week van deze maand het optreden en ik zou mee gaan om de kids te begeleiden en om ze tussendoor om te kleden. Het was een gespannen dag en ik heb niks gegeten van spanning maar toen het voorbij was, was ik wel blij. Er zaten een aantal dansen bij die ik gemaakt had en het werd allemaal leuk ontvangen. Afgelopen weekend (17 en 18 mei) had ik dansvoorstelling van mijn dansschool waar ik zelf dans en dat was ook iets wat van mijn schouders afviel, maandenlang hadden we hier naar toe gewerkt en nu was het dan eindelijk zo ver. Ik ben heel tevreden over hoe het ging en ik heb nog nooit zo relaxed opgetreden, het voelde goed en alles liep gesmeerd. Op de dagen zelf was het natuurlijk even spannend maar het was uiteindelijk heel erg leuk.

Met mijn blog ben ik natuurlijk ook veel bezig geweest, zo kwam er een introvideo online voor mijn youtube kanaal en mijn eerste video met een DIY, het leek me toch wel heel leuk om een youtube kanaal te beginnen en na lang twijfelen heb ik het gewoon gedaan. Verder ben ik ook druk geweest met de artikels, er komt steeds meer routine in en ik vind (al zeg ik het zelf) dat er echt wel leuke ideeën uit gekomen zijn. Ik merk dat ik het heel erg leuk vind en dat ik gewoon blij word als ik veel vieuws op een artikel krijg. Ik heb altijd enorm veel zin om weer nieuwe dingen te bedenken, foto's te maken + bewerken om vervolgens de artikels uit te schrijven. I love it!

De afgelopen maand was hectisch, vermoeiend en zenuwslopend. Er zijn behoorlijk wat bussen deodorant doorheen gegaan en de douche draaide overuren, ik heb met bloed, zweet en tranen alles gegeven wat ik had. Ik heb alles met veel liefde gedaan en ben mentaal echt sterker geworden, maar nu is mijn lichaam wel een beetje op, ik slaap weinig en alles doet pijn. Gelukkig gaat dit allemaal over en kan niemand mij meer klein krijgen want ik heb deze maand zeker een paar keer mezelf overtroffen, dingen waar ik nog niet eens over na zou denken omdat ik het eng vond, deed ik gewoon. Het ging zeker niet zonder stress, zweet en knikkende knieën maar ik deed het wel.

Als je dit leest heb ik het drukste gedeelte van deze week overleefd, dan ga ik nog lekker even een weekendje rustig aan doen, dan nog drie dagen naar school en dan met hemelvaart even bijkomen. Zo kan ik weer fris en uitgerust aan een nieuwe maand beginnen.

Bedankt voor het lezen van dit artikel en een fijne dag nog!

Ik wil je bedanken voor het bezoeken van mijn blog en voor de leuke reacties die je stuurt, dat doet me echt heel erg goed. Mocht je een reactie achter willen laten dan kan dat hier beneden onder het artikel, je kunt ook mailen naar: lifetalktogether@outlook.com.Volg me ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles rondom mijn blog!
-xxx- Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten