maandag 19 mei 2014

Review: Budgetproof deo's van Albert Heijn



Hey,
Vandaag had ik zin een een review van een superbudget product. Deodorant is iets wat iedereen altijd nodig heeft en daarom wandelde ik de Albert Heijn binnen om te kijken wat nou de goedkoopste deodorant was in een supermarkt die in de meeste plaatsen wel te vinden is. Ik liep gelijk door naar de verzorging en zocht de goedkoopste uit. Dat was tot mijn grote verbazing een deodorant van Albert Heijn eigen merk, ze hadden ze in twee varianten. Ik nam beide deodoranten mee en testte ze uitgebreid. Vandaag vertel ik je wat ik er van vind. Ik heb beide deo's een week gebruikt en weet dus goed waar ze wel en niet tegen bestand zijn. Kijk je mee?

Ik nam dus twee deo's mee, de Ultra Dry versie en de clean pure versie. Beide deodoranten hebben een makkelijke en simpele verpakking. Geen poespas of gekke versieringen. Wat mij betreft hoeft dat bij een deodorant ook niet. De Clean Pure verpakking heeft hier en daar wat paarse accenten en de ultra dry versie heeft precies hetzelfde in het blauw.
Beide deo's beloven je 24 uur Ultra Dry te houden en Clean pure. Wat de naam dus zegt is dat de Ultra Dry deodorant je extra droog moet houden en de Clean Pure versie belooft 24 uur lang geen geurtjes af te geven die door het lichaam zelf gemaakt worden en belooft dus 24 uur een neutrale geur te geven.
De deo's zijn ontzettend fijn in gebruik en de verstuiver is echt heel goed. Je hoeft maar heel kort de houder in te drukken en je hebt voldoende. Wel komt er een vrij brede straal uit waardoor het een beetje op je shirt kan komen, kijk hier mee uit want soms, als je niet goed geschud hebt, kan dit witte vlekken geven.
Beide deo's sprayen even fijn en ook op dezelfde manier, wat ik jammer vind is dat er nadat je de deodorant hebt opgedaan, er een enorme wolk rondom je ontstaat en als je dat inademt is het echt niet fijn.
Buiten wat kleine aan- en opmerkingen zijn deze deo's een prima alternatief en lekker budgetproof. Ze zijn zuinig in gebruik en bovendien maar 2 euro. Als je nagaat dat je voor een Rexona of Dove deodorant bijna het dubbele betaald, vind ik dit echt net zo goed of zelfs beter. Ze kunnen veel hebben en zijn een goed houvast voor iemand met een druk leven. De geur is niet neutraal maar zeker niet overheersend.

Kortom twee hele fijne deo's en zeker aan te raden. Ik denk dat ik ze vaker ga halen.

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende keer! Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je mailen naar: lifetalktogether@outlook.com of een reactie achterlaten onder dit artikel. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van al het nieuws rondom mijn blog.

-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten