zondag 18 mei 2014

Mijn Gezichtsmake-up routine: Mei 2014

Hey,
Ik gebruikte een hele tijd geen gezichtsmake-up meer omdat ik het een beetje onnodig vond en mensen me maar moesten nemen zoals ik was. Maar sinds ik de essence cc-cream gebruik en een hele fijne poeder van HEMA heb ontdekt draag ik het zo af en toe weer. Vandaag laat ik je zien met behulp van foto's hoe ik mijn gezichtsmake-up aanbreng en mijn tips daarvoor. Kijk je mee?

Ten eerste, wat gebruik ik?
- Essence CC-cream in Natural (met SPF 30)
- HEMA Mattifying Compact Powder in nummer 21
- Essence (Paarse) Poederkwast
Nu je weet wat ik gebruik, dus kunnen we beginnen.
Ik neem mijn poederkwast van essence en doe een druppeltje foundation op de rug van mijn hand . Op deze manier kan ik makkelijk wat pakken met mijn poederkwast zonder er een zooitje van te maken. Je hebt echt niet veel nodig om je hele gezicht te doen.
Dip je kwast in de foundation en breng het aan op je gezicht, daar waar jij het nodig vind. Verdeel de foundation goed, anders krijg je vlekken. Dit gaat het beste met een kwast, vind ik.
Neem nu je poeder, neem niet teveel poeder op je kwast. Als je teveel poeder gebruikt lijkt het heel nep en lijkt het te geplamuurd, je kunt altijd nog wat toevoegen als je nog plekjes ziet waar je denkt dat het nodig is.
Zorg ervoor dat gedeeltes die wat vetter worden iets meer poeder krijgen. En dan ben je klaar! Als je dit doet kun je er zeker van zijn dat je gezicht de hele dag mooi blijft!
Dit is mijn manier waarop ik mijn gezichtsmake-up doe, voor mij werkt het heel fijn en omdat ik snel glim is dit perfect.

Dit was mijn artikel over gezichtsmake-up. Wat doe jij of doe je helemaal niks? Als je vragen of opmerkingen hebt, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com . Volg me ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles rondom mijn blog.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!
-xxx- Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten