donderdag 15 mei 2014

Favorite Music: At The Moment #1

Hey,
Het leek me wel eens leuk om mijn favoriete nummers en albums van het moment met je te delen. Ik ben dol op muziek en bevind me vaak in bepaalde fases waarin ik sommige liedjes heel vaak luister en andere weer een hele tijd niet. Zo ontdek ik steeds weer nieuwe albums. Ik heb ervoor gekozen om niet al te veel albums en nummers te delen omdat ik vaak niet meer dan vijf a zes albums tegelijk volop draai. Kijk je mee naar mijn favoriete muziek?


1. Undefeatable - Krystl Pullens. Ik was altijd al een groot fan van haar muziek en draaide haar albums al vaak, maar sinds ik dit album op itunes heb staan en op mijn ipod heb gezet, draai ik bijna niks anders meer. Andere nummers van het album undefeatable die ik leuk vind, zijn Dance The World to Life en Without You .

2. Ik blijf jou leven lang bij mij - Acda en de Munnik. Ik ben een groot fan van Acda en de Munnik, ik vind hun teksten echt heel erg goed, ze hebben beide een goeie stem en de begeleiding is heel erg goed als je het mij vraagt. Ik luister al hun albums regelmatig, maar "Ik blijf jou leven lang bij mij" is mijn favoriet.
3. Ilse de Lange en Waylon - Calm after the storm. Ik ben al vanaf mijn zevende groot fan van Ilse de Lange en toen ik hoorde dat ze mee ging doen aan het songfestival was ik ook erg enthousiast, haar nummer en album met Waylon vind ik echt heel erg tof!
4. Rather Be - Clean Bandit. Dit liedje was natuurlijk non-stop op de radio, maar daardoor werd het niet minder leuk om naar te luisteren voor mij. Ik vind het een heerlijk vrolijk liedje en zal er voorlopig nog geen genoeg van krijgen.
5. Freakum Dress - Beyoncé. Ik heb komend weekend dansoptreden en dan gaan we op dit liedje dansen. Je zou denken dat ik er dan onderhand wel genoeg van heb, maar dat is niet zo, ik draai dit liedje nog best vaak omdat het gewoon echt een super cool lied is.
6. Love on Top - Beyoncé (again). Nog een nummer van Beyoncé, love on top, een prachtig nummer met een hele lieve tekst en ook nog eens lekker knallend. Ik word er altijd helemaal vrolijk van!

Dit was mijn favoriete muziek van het moment. Wat is jou favoriete muziek op het moment?

Bedankt voor het lezen van dit artikel. Mocht je vragen of opmerkingen hebben dan kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com . Volg me ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles rondom mijn blog!

-xxx- Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten