maandag 26 mei 2014

ShotsOfThatLife: Mei 2014

Hey en welkom bij de nieuwe Shots Of That Life van de maand mei alweer! Ik heb echt een hele spannende maand gehad zoals je ook al in mijn maandsamenvatting kon lezen, maar ik heb ook zoveel leuke dingen gedaan en ik word er echt blij van als ik de foto's terug zie. Laten we snel gaan kijken naar welke momenten ik deze maand heb vastgelegd!
 
 Ik kook altijd op vrijdag en deze vrijdag maakte ik zoiets lekkers, ik moest van mijn moeder de groenten even allemaal gebruiken en maakte een heerlijke mix van aardappeltjes, broccoli, groene paprika, gele paprika en rode paprika. Dat gooide ik samen in de wok en tijdens het koken maakte ik deze foto. Ik maakte kip uit de oven en we hebben er heerlijk van gesmuld.
Deze foto is nog in april gemaakt maar kon niet meer bij de Shots Of That Life van april. Ik maakte foto's van mijn outfit met Koningsdag. Mijn nagels lakte ik oranje met een lakje van essence.
 Ik trok een jeans aan met mijn lievelingsriem, een oranje top met ketting en een blazertje omdat het weer een beetje onvoorspelbaar was.
 Ik was de dag ervoor even snel naar de kruidvat gegaan en zag dit leuke hoofdbandje, echt iets voor mij. Ik vond het heel leuk en kreeg er veel complimentjes over.
 Ik en mijn kat zijn dikke maatjes, op de foto was ik nog even wat dingetjes aan het regelen voor mijn blog en zat ik in een gekke houding. Dat maakte hem niks uit want hij ging er bovenop liggen.
 Ik had zo'n zin in aardbeien en het was heerlijk weer dat ik een vriendin vroeg of ze mee aardbeien ging eten. Natuurlijk deed ze dat en het was super lekker en gezellig.
In het weekend vroeg opstaan om aan de slag te gaan voor de blog. Zoals je ziet was ik fris en fruitig en klaar om aan de slag te gaan.
In de meivakantie werkte ik twee dagen op kantoor bij mijn oom om alle rommel daar even weg te halen. In de lunchpauze maakte ik een selfie!
 Omdat er met Koningsdag niemand thuis was haalde mijn vader een paar dagen later roze tompoezen en nam ik er een heerlijk kopje koffie bij!
 Even wat boeken naar de bieb terugbrengen voor mijn moedertje, dat ging helaas niet zo makkelijk want er lag een kat op de tassen.
Zondagmiddag en weer aan het werk, ik vind het heel leuk om met mijn blog bezig te zijn en als ik er dan ook nog eens lekker de tijd voor kan nemen ben ik helemaal happy. Soms moet ik namelijk zoveel doen dat het allemaal snel moet, maar het liefst doe ik alles rustig aan. Gelukkig gaat dit vaak prima. 
In de auto naar Nijmegen met mams, even wat boodschapjes doen en een broek terugbrengen naar de primark.
 Na het dansen stond ik te wachten op mama die me op kwam halen, ik moest veel kleren meesjouwen en heb in een kwartier mijn hele waterfles leeggedronken.
 De afgelopen maand heb ik me weer krampachtig vastgehouden aan de planning, want ik moest veel doen en had dikke stress. Mijn to-do boekje begint langzaamaan iets te worden waar ik geen dag meer zonder kan.
Op een vrijdag had de hele klas eerste twee uur vrij en ik moest het eerste uur naar Frans, daarna had ik een tussenuur en ben ik dus maar even een Moederdag-kadootje gaan kopen en heb ik een ijskoffie gekocht. Die was verrassend lekker! 
Ik leende de nagellak van een klasgenootje en wauw! Wat een mooie kleur. Een bloedrode kleur van maybelline die ook nog eens best lang bleef zitten.
Op de dag dat deze foto is gemaakt was ik heel zenuwachtig, ik moest namelijk het dansoptreden begeleiden van mijn stage. Ik had het zo druk dat ik de hele dag niks gegeten had, toen ik naar huis fietste besloot ik bij de AH even wat fruit te kopen en een lekker sapje, dat had ik wel verdiend. Daarna voelde ik me al eens stuk beter.
En weer aan het werk, het houd maar niet op, maar het is zo leuk! Hier schreef ik de maandsamenvatting die inmiddels allang online is gekomen.
Natuurlijk moet er ook nog veel aan school  gebeuren, hier maakte ik een samenvatting van economie. Het enige rekenvak wat ik volgend jaar kies.
 Broer en zus gezellig samen op de loungeset, kijk nou hoe ondeugend ze kijken!
 Deze vaas met kaars kreeg ik een tijdje geleden van mijn oma en ik vond dat er wel weer eens wat in moest, iets wat niet zo snel verlepte. Toen kwam mijn oma aan met deze klimop, en hij staat nog steeds. Als het goed is heb je hem al in meerdere artikels voorbij zien komen.
 En weer zwarte nagellak op, mijn favoriete kleur wat nagellak betreft. Het staat gewoon heel mooi en past overal bij.
Terwijl iedereen op vrijdagmiddag lekker aan het chillen was, zat ik voor geschiedenis een bronbeoordeling te schrijven.  : )
 Ik at tussen de middag een heerlijk frikandelbroodje, zo lekker vind ik dat!
Nog steeds bezig met de bronbeoordeling want hij wilde niet printen! 
 Omdat ik dat weekend weinig tijd had moest ik op vrijdagavond alles doen aan school, daarom heb ik tot half twaalf aan school gezeten, hier maak ik wiskundeopgaven.
 En toen was het zover, mijn dansoptreden van mijn dansschool waar ik zelf op zit. Het is misschien niet van mijn gezicht af te lezen maar ik was zenuwachtig! 
 Ik moest op zaterdag en op zondag optreden dus besloot ik van beide dagen een outfit foto te maken. Niet wat ik aandeed tijdens het optreden maar gewoon wat ik aandeed toen ik er naartoe ging. Op zaterdag droeg ik mijn grijze joggingbroek met een oranje sporttop en een roze hemd eroverheen. Ik sleepte mijn zwarte danstas met me mee. 
 Op zondag droeg ik qua onderkant hetzelfde en ook weer had ik de oranje sporttop aan, nu droeg ik alleen een ander hemd met een vlag erop. Ik droeg mijn polaroid zonnebril want het was lekker weer en ik nam mijn zwarte tas weer mee.
Nog steeds mijn favoriete ontbijt is een boterham met nutella en een beschuitje met boter en hagelslag. Zo lekker!

Dan was dit de Shots Of That Life van mei alweer. Wat heb jij deze maand allemaal  gedaan?  
Ik heb in ieder geval weer een leuke maand gehad en heb al weer helemaal zin in de volgende!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben dan kun je hier onder het artikel een reactie plaatsen of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles rondom mijn blog!

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx- Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten