donderdag 1 mei 2014

ShotsOfThatLife: April

Hey,
Het is weer tijd voor de Shots Of That Life van april! Ik heb deze maand niet echt iets heel bijzonders meegemaakt maar toch veel foto's gemaakt. Deze maand was het prachtig weer en daar heb ik dan ook van genoten. Ik ben immers dol op lekker weer en heb ook al een aantal keer buiten aan mijn blog gewerkt. De afgelopen maand klusten we wat af in onze woonkamer. De gehele maand voor mij bestond uit vier dingen, slapen, eten, bloggen en school. Toch was het weer een hele toffe maand vol leuke verassingen! Kijk je mee?


Deze maand begon met een selfie van mij en mijn lievelingsshirt die ik eindelijk weer eens aan kon omdat het weer het toeliet. Na maanden vesten en truien te dragen was ik er wel een beetje klaar mee. Hoppa, blote armen wil ik zien! 
Ondanks het lekkere weer was ik aan het begin van de maand best verkouden en zat mijn hoofd helemaal vol, wat dan helpt is een citrosan drinken. Dit is een zakje met poeder wat je bij heet water gooit, er zit paracetamol in en werkt fantastisch! Lekker is het niet. 
Ik kwam thuis en ja hoor de korte broek kon aan, ik pakte de kortste die ik had zodat mijn melkflessen goed konden bruinen. Helaas zie je nog niet veel verschil. Haha!
Daarna met mijn laptop op schoot lekker bloggen, ik had twee rustige weken op school en daardoor extra veel tijd voor mijn blog. Ik zou het zo heerlijk vinden als ik dit de hele dag kon doen. Maar dat gaat helaas niet! 
Mijn vader legde uit hoe mijn externe schijf werkte en hoe ik kan back-uppen, wat natuurlijk heel belangrijk voor mijn blog is.
Ik maakte een Provençaalse tortilla die echt heel erg lekker was volgens mijn ouders en broertje, helaas vind ik het altijd iets minder lekker als ik iets zelf gekookt heb.
Op zaterdagochtend is het altijd het hetzelfde, ik slaap lekker uit, eet dan een boterham en dan kijk ik moordvrouw terug van de week ervoor en daarna begin ik de dag pas.
Toen ik naar huis fietste was er een prachtige lucht en natuurlijk pakt ik snel mijn mobiel om een foto te maken. Als ik net iets eerder was geweest was ik nog even de dijk op gereden om daar foto's te maken maar dat redde ik niet meer. 
Even snel een boodschap doen voor mams op de fiets! Je ziet dat ik tempo maakte want de foto is behoorlijk bewogen.
Na een lange tijd luisterde ik weer "My Heart will Go On" van de Titanic. Prachtig liedje. Wel duurt ie erg lang hoor!  
Mijn oma maakte heerlijke soep en die at ik dus op nadat ik uit school kwam, echt heel lekker als je een beetje flauw en gaar bent van school.
Na het sporten at ik kwark met een hele banaan erdoorheen, heel erg lekker. Ik slaap er trouwens ook heel erg goed op.
We fietsten voor het eerst weer naar dansen en dat moment moest ik vastleggen, helaas kwamen we vijf minuten nadat ik deze foto maakte in een enorme hagelbui. 
En weer aan de slag voor mijn blog, ik merk dat ik steeds meer gestructureerd te werk ga met mijn blog en dat geeft me echt rust. Ik heb nu denk ik wel de maniertjes gevonden waarop het voor mij het beste werkt.
Op een donderdag gingen we op excursie naar Arnhem met school, natuurlijk was ik al vaak genoeg in Arnhem geweest maar nu  hebben we ook echt leuke steegjes buiten het centrum bezocht en geleerd over operatie Market Garden in de tweede wereldoorlog. Het was een hele leuke en gezellige dag.
Op zaterdagochtend foto's bewerken met moordvrouw op de tv. Ik had een druk weekend en moest wat doen aan mijn blog op zaterdagochtend, het komt niet vaak voor dat het zo moet maar eigenlijk vond ik het niet eens vervelend om het zo te doen. 
Mijn absolute favoriete ontbijt van deze maand: een boterham met nutella en een beschuitje met echte boter en hagelslag. Echt heerlijk. 
Ik bevond me weer even helemaal in de wereld van de sound of music, een wonderlijke film en een prachtig verhaal. Ik luisterde mijn favoriete liedje edelweiss. Ik denk dat ik deze het leukst vind omdat ik eens een edelweiss bloemetje heb gezien in Zwitserland en het is gewoon een wonderlijk bloemetje, er groeien verder niks geen bloemen zo hoog in de bergen.
En een nieuwe planning maken voor mei, mijn planning loop altijd iets vooruit dus maak ik deze altijd ruim op tijd zodat ik zeker weet dat ik niet voor verrassingen kom te staan.
Tussendoor maakte ik een foto van mijn to-do lijstje van twee dagen en ik was best goed bezig. Ik maak eigenlijk voor elke dag een to-do lijstje zodat ik niet gek word in mijn hoofd van alles wat ik nog moet doen.
Van mijn oma kreeg ik deze prachtige seringen die ik in mijn lievelingsvaas deed. Ze hebben helaas niet zo lang gestaan, maar hé het ziet er toch supermooi uit?
Ik ben zo blij met mijn tafeltje, het dienblad had ik al heel lang maar in combinatie met die tijdschriften staat het zo leuk vind ik!
Ik ging bij mijn oma klussen, en trok wat oude kleren uit de kast. Het ziet er niet uit haha!
In de auto aten mijn moeder en ik een heerlijk broodje met filet american, echt heel erg lekker! We gingen iets afgeven in Nijmegen en even naar de primark! 
's Avonds moest ik oppassen en was ik ontzettend moe van alles, nog een weekje en dan zou ik vakantie hebben. 
Ik nam een kijkje op loavies en zag te veel leuke dingen. Zeker dat ik even ga kijken voor deze hele toffe ketting.
Na helemaal gaar te zijn geworden door school en bloggen ging ik samen met een vriendin even een stukje fietsen, we aten een ijsje en gingen even heerlijk onderaan de dijk chillen. Het was heerlijk weer en ik heb echt genoten. 
Ik maakte deze foto van het prachtige weiland waar we voor lagen, ondanks dat het hard waaide was het prima te doen.
Ik hield dit boterbloempje in de lucht en maakte er een foto van, dat gaf een heel leuk effect. Ik ben zo dol op de lente! 
En weer artikels tikken, het houd maar niet op. Maar ik vind het heel erg leuk om te doen en werk graag tot 's avonds laat door.
Ik en een vriendin hadden het geniale idee om taart te gaan eten aan het strand, dus aten we een heerlijke aardbeienvlaai op tweede paasdag op, op het strand. Het was heel erg gezellig. 
Deze foto maakte ik nog even van het prachtige strand, zoals je ziet was het niet fantastisch weer maar het was wel te doen.
Het waaide wel hard en daarom liep ik met mijn sjaal om mijn hoofd op het strand, het was fijn om even uit te waaien. 
We probeerden ook nog deze nestlé crunch en die was echt enorm lekker! Het was een geslaagde middag en een topidee van ons!
Kijk mijn beauty nou zitten op de paal van de schutting. Woezel zit er heel vaak en begluurt dan iedereen om haar heen. Als ze iets ziet trekt ze zo'n hoofd als op deze foto. 
Ik moest leren alleen Pip hield mijn hand vast met zijn pootjes, dus knuffelde ik nog  maar even met hem en ben toen verder gaan leren.

Ik schrijf dit artikel op vrijdag en heb nu eindelijk meivakantie, echt heel erg fijn en daar was ik ook echt aan toe. Even lekker rustig aan doen. Ik moet wel werken, bloggen en dingen voor school doen maar ik kan dat in ieder geval even rustig aan doen.

Bedankt voor het lezen van dit artikel. Mocht je vragen of opmerkingen hebben dan kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com .
En volg me op instagram voor alle nieuwtjes van mijn blog!

-xxx- Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten