donderdag 24 april 2014

Maandsamenvatting: April

Hey,
Vandaag is het weer tijd dat ik mijn maand samenvat en vertel wat me de afgelopen maand bezig hield. Het was een maand die zo snel voorbij ging dat ik de maandsamenvatting nog niet zag aankomen. Sowieso gaat het elke keer heel snel maar voor mijn gevoel is deze maand pas net begonnen, dat is niet zo. Het lijkt nog maar een week geleden dat het 6 april was en mijn broertje jarig was. Deze maand stond absoluut in het tekenen van mijn laptop, die ik eind maart kreeg. De hele maand was ik bezig met instellingen en nieuwe dingen ontdekken. Lees je mee over wat ik te vertellen heb?



Deze maand was echt genieten. Ik heb er al een  paar vrije daagjes opzitten  en na morgenmiddag 12 uur heb ik een lekkere lange meivakantie. Ik heb veel afgesproken met vriendinnen en ben naar de tofste feestjes geweest.

Ik begin steeds meer op te bloeien bij mijn stage omdat ik me gewoon helemaal op mijn plek voel daar. Als ik er ben voel ik me helemaal goed en als ik geweest ben en ik had een stomme dag op school ben ik weer blij.

Natuurlijk bezoek ik nog steeds twee keer in de week de sportschool, maar ik ben ook weer begonnen met hardlopen. En dat geeft me zo'n heerlijk gevoel. Als ik sport denk ik echt even nergens aan en kan ik even gewoon met een ding bezig zijn.

Ik heb samen met een vriendin taart aan het strand gegeten en ben met mijn moeder naar de primark in Nijmegen geweest en heb genoten van het lekkere weer en heel veel paaseitjes.

Op het moment dat ik dit schrijf heb ik stress want we zijn thuis aan het verven en klussen en morgen moeten we ons huis uit omdat de vloer gelegd word. We slapen dan bij mijn oma en die heeft geen internet, dus kwam ik er last minute achter dat ik dit artikel dan nu al moet schrijven.

Ik vertrek straks op de fiets naar stage en ga dan 2,5 uur repeteren samen met wat andere dansdocenten en ik heb er echt zin in.

Op school gaat het goed en wil ik nog even gas geven voordat ik lekker met vakantie ga. Dat word dus even hard werken maar dat is wel fijn want dan heb je daarna wel een heel goed gevoel. Ik zal zo blij zijn als ik volgend jaar geen Frans, natuurkunde, scheikunde en wiskunde meer heb. Natuurlijk komt er dan ook wel een vak wat je niet zo goed ligt maar dan kun je je daar ook volledig op focussen.

Op het gebied van make-up  en beauty was dit een rustige maand, er kwamen wel nieuwe producten uit maar echt benieuwd was ik er niet naar. Misschien omdat ik nu ook aan het sparen ben. Als ik mijn rijbewijs straks wil gaan halen moet ik daar voor gaan sparen en ik wil met een vriendin op wereldreis. Ja ja, dat word nog wat.

Dit was wat me ongeveer bezighield de afgelopen maand. Hoe was jou maand? En wat was het leukste dat je deed?

Als je iets wilt delen kun je mailen naar: lifetalktogether@outlook.com of een reactie achterlaten onder dit bericht. Sinds kort heb ik ook instagram voor mijn blog aan gemaakt. Dat is: instagram.com/lifetalktogether

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende keer!

-xxx- Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten