maandag 24 maart 2014

Tag: "The Blogger Love tag"

Heey, 
Vandaag doe ik een tag voor jullie omdat ik al heel wat jaartjes aan het bloggen ben en wel eens met behulp van vragen wat meer erover wilde zeggen, ik begon gewoon omdat ik het leuk vond en vandaag ga ik je een beetje meenemen in mijn beauty historie en geloof mij, ik schaam me er best voor. Deze tag heet "The Blogger Love tag" Ik beantwoord de vragen uit deze tag en zo komen jullie er een beetje achter wat mijn favoriete blogs zijn en hoe het allemaal begon. Kijk je mee?

Laten we beginnen met de vragen.
Wat was de eerste blog die je ooit tegenkwam?
Dat was de blog van Trista door haar werd ik helemaal geobsedeerd door make-up, haar persoonlijkheid sprak me aan en ik kon me goed vinden in haar stijl. Langzaam leerde ik meer over make-up en leerde ik ook meer bloggers kennen, zoals Mascha, Cynthia, Teske en Vera. Wat mij betreft de leukste blogs van Nederland.

Favoriete blogs
Mijn favoriete blogs zijn dus sowieso die van Mascha, Cynthia, Teske en Vera. Verder vind ik Girlscene heel leuk. Ik kijk voor kamer inspiratie heel vaak op Eenigwonen.nl en voor de rest volg ik niet heel veel blogs meer.

Hoe ben je ooit begonnen met bloggen?
Ik heb hiervoor twee blogs gehad, "Trucco ela Cura" wat volgens mij make-up en verzorging in het Italiaans betekent en "Me Put It Together" hier schreef ik op wanneer ik zin had en rommelde ik maar wat aan. Ik vond het heerlijk om bezig te zijn met make-upjes en nieuwe manieren te ontdekken waarop ik foto's kon maken. Na een tijdje verveelde mijn oude blog me weer en heb ik mijn blog verwijderd. Toen heb ik zo'n 6 maanden geen blog gehad. Maar afgelopen kerstvakantie ben ik gaan nadenken, ik wilde iets bereiken en een keer iets wat langer volhouden. Toen ben ik langzaam een idee gaan ontwikkelen wat nu mijn blog is. Ik zou op vaste dagen artikels plaatsen en echt alles uit mezelf halen om het zo leuk mogelijk te maken. Ik ben heel blij met wat ik nu doe en hoop nog veel verder te komen.

 Noem een blog die je dingen/producten laat kopen
Als ik op de blog van Vera kom en ik zie en toffe review van een product dan kan ik echt in staat zijn het te kopen. Ik heb sowieso heel vaak dat ik voordat ik een product wil gaan kopen, eerst even kijk of dat Vera er al iets over heeft geschreven als ze dat niet heeft gedaan google ik meestal naar het product en kijk dan of ik het kan kopen. Natuurlijk vind ik het ook leuk om zelf te testen voor mijn blog of ik het een goed product vind.

5 blogs die iedereen moet lezen
1.eenigwonen.nl
2.veracamilla.nl
3.teskuh.nl
4. girlscene.nl
5.beautygloss.nl
Je favoriete manier om blogs te lezen
Op bed lekker op mijn laptopje.

Bloggers die je inspireren
Elke blogger die in dit artikel genoemd is inspireert mij, want al deze bloggers (en veel anderen) hebben veel bereikt en zijn echt heel goed bezig. Ik probeer mijn eigen stijl te behouden op mijn blog maar doordat ik weet wat zij doen ben ik wel gefocust en gemotiveerd om ook doelen te stellen en mijn blog op een hoger level te trekken, en ik weet ook wel dat dat tijd kost.
Favoriete blog design
Ik houd van rustige designs met rustige kleuren, zo hoef ik alleen maar op de tekst te letten en hoef ik me niet te storen aan felle kleuren om me heen of veel tierelantijntjes. Ik probeer daarom mijn eigen blog ook rustig te houden qua kleur.

Je favoriete ding om over te bloggen
Absoluut make-up, ik ben dol op het ontdekken van nieuwe manieren om oogschaduw aan te brengen en om een hele middag lipsticks te testen. Mascara beter bekijken dan een normaal persoon én er vervolgens een eerlijke review over te schrijven.

Dit was de tag "Blogger Love tag" en ik hoop dat jullie m' ook leuk vonden. Als je de tag wilt overnemen op jou blog dan mag dat natuurlijk! Heb je geen blog maar wil de de vragen toch beantwoorden? Dat kan. Ook kun je mij een mailtje sturen naar: lifetalktogether@outlook.com

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx- Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten